|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
-Geen titel- (maar daarom nog steeds even pakkend!)
link filmpje: https://www.facebook.com/photo.php?v=10151284803302286
Eigen mening: Tja... Wat kan je hier nog aan toevoegen? Ik denk dat dit filmpje meer zegt dan tien boeken samengebundeld. Ik ga er dan ook niet veel woorden aan vuil maken. Het is gewoon een schande, zo simpel is het. In plaats van zo veel te lullen (excuses voor mijn woordgebruik, maar het is nu eenmaal passend hier) over politieke onzin, zouden ze dit misschien eens in het nieuws van 7 uur moeten laten zien. De mensheid moet met zijn neus op de feiten worden gedrukt! |
|
|||
|
|||
Ik ben het helemaal akkoord met Pieter. Hier moest al lang iets aan gedaan worden! Helaas wordt de wereld geregeld door de economie en zal dit altijd wel de prioriteit zijn. Om dit probleem is er geld nodig, veel geld. Jammer genoeg vindt de mensheid altijd wel 'betere' doeleinden om dit geld in te investeren.
Waar ik van verschiet is dat dit eiland zo afgelegen is, en toch in contact komt met zoveel afval. Dit laat zien dat de mens zelfs plaatsen domineert waar deze nog nooit is geweest. Dit alles is het gevolg van pure luiheid. |