actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 27th September 2013, 23:07
M*cklin.dekeersmaeker M*cklin.dekeersmaeker is offline
Registered User

Toyota roept bijna 700.000 auto’s terug

Autoconcern Toyota roept in Noord-Amerika circa 694.000 auto’s terug vanwege problemen met de automatische schakeling. Dat heeft het Japanse bedrijf donderdag gemeld.
Het gaat om minibusjes van het type Sienna die in de fabriek van Toyota in de Amerikaanse staat Indiana zijn gemaakt tussen 2004 en 2005 en tussen 2007 en 2009.
Door het probleem met de automaat kunnen de auto’s gaan rollen.
Het overgrote deel van de busjes (615.000) moet in de Verenigde Staten worden teruggeroepen, en de rest in Canada en Mexico en 300 wagens in Duitsland, aldus Toyota. Er zouden verschillende incidenten zijn geweest door het defect, die in twee gevallen tot lichte verwondingen hebben geleid, zei het autobedrijf.

Bron : http://www.nieuwsblad.be/article/de...130926_00761836

Eigen mening : Ik vind het niet kunnen dat er auto's werden verkocht met een productiefout. Er konden ook ergere dingen gebeurd zijn, er konden mensen gestorven zijn door bijvoorbeeld een ongeval dat veroorzaakt werd door de fout. Ik vind dat er betere controle moet zijn op wagens die net uit het fabriek komen. Het is ook niet echt professioneel van het fabriek uit om zoveel auto's terug te gaan roepen, het is ook al een tijd geleden dat mensen deze busjes kochten. Er zou naar mijn mening dus een vergoeding moeten betaald worden aan deze mensen die het busje in hun bezit hebben gehad.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:02.