actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 2nd January 2013, 11:45
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User

Vorige maand was natste december ooit

Vorige maand was natste december ooit
dinsdag 01 januari 2013, 11u44

BRUSSEL - Door de buien die de overgang van oud naar nieuw begeleidden, is december 2012 op de valreep nog de natste decembermaand ooit geworden. Dat meldt weerkundige David Dehenauw van het Koninklijk Meteorologisch Instituut (KMI).

In Ukkel werd tijdens de maand december 172,7 mm neerslag gemeten. Daarmee werd het record gebroken van december 1999, toen er 171,9 mm neerslag viel. De droogste decembermaand ooit dateert uit 1987 met 27,1 mm regen, voegt weerman Eddy De Mey toe.

Volgens Dehenauw waren er in december 28 neerslagdagen, evenveel als in de laatste maand van 1999, maar onder het record van 30 neerslagdagen van december 1833.

De gemiddelde temperatuur bedroeg in december 5,1 graden, tegen normaal 3,9 graden.

bron:
http://www.nieuwsblad.be/article/de...130101_00418801

eigen mening:
Een mening is hier misschien niet over te vormen, maar het is al wel duidelijk dat het geen gewone winter is dit jaar. Het is nat en de temperatuur blijft vrij zwoel, op 2 sneeuwdagen na is er nog maar weinig vrieskou geweest tot nu toe. Persoonlijk vind ik dit wel jammer, nu is het niet zo dat ik er van hou rond te slibberen, maar van mij mag het gerust vriezen en koud zijn, het is toch winter? Sjaal, muts en wanten horen daar nu gewoon bij en deze liggen nog steeds opgeborgen in mijn kast.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:51.