actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th November 2010, 19:02
Britt.Snels Britt.Snels is offline
Registered User

Postcode Loterij geeft 460.000 euro aan verkeerde persoon

Postcode Loterij geeft 460.000 euro aan verkeerde persoon
De Nederlandse televisiepresentator Winston Gerschtanowitz heeft vorige week tijdens het programma 'Miljoenenjacht' aangebeld bij de verkeerde persoon. De man kreeg zo onterecht een geldprijs van 460.000 euro.

Vorige week stelden de programmamakers van 'Miljoenenjacht' vast dat Gerschtanowitz bij de verkeerde persoon had aangebeld. De deelnemer met koffer drie zou een geldprijs van 460.000 euro krigjen. De man bij wie de presentator echter aanbelde had koffer twee.

De Postcode Loterij heeft intussen bevestigd dat de geldprijs aan de verkeerde persoon is gegeven. "Een uitzonderlijke fout die nog nooit eerder is voorgekomen", aldus een woordvoerder. "Maar omdat we het heel vervelend vinden om het geld terug te vragen, mag hij het houden". De Nederlandse loterij zal nu ook hetzelfde bedrag overmaken aan de echte winnaar.

Bron:
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand...de-persoon.aspx

Eigen mening:
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg: "Jammer dat dit mij niet overkwam!" Uiteindelijk is het een enorme fout die gemaakt is en de persoon met koffer twee mag er dankbaar voor zijn.
Met citaat antwoorden
Oud 30th November 2010, 00:27
Verheezen Yves Verheezen Yves is offline
Registered User

De één zijn dood is de ander zijn brood.
In deze situatie zal “Meneer 2” wel van de mening zijn dat een foutje moet kunnen, we zijn tenslotte toch allemaal mensen ?
Natuurlijk is dit wel erg sneu voor de man met koffer nummer 3, wiens geld het eigenlijk was.
Maar mijn vraag is hoe deze mannen met deze vergissen om zullen gaan.
Gebeurt het onmogelijke en zal het koffertje teruggeven worden aan de rechtmatige winnaar ? Of zal de man zijn verlies aanvaarden en gewoon verder gaan met zijn leven ?
Of zal er een (jammer genoeg) meer normale situatie uit voortkomen, waar de rechtmatige eigenaar ergens een klacht in dient of misschien nog erger.
Met citaat antwoorden
Oud 30th November 2010, 10:46
Malou Malou is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Verheezen Yves
De één zijn dood is de ander zijn brood.
In deze situatie zal “Meneer 2” wel van de mening zijn dat een foutje moet kunnen, we zijn tenslotte toch allemaal mensen ?
Natuurlijk is dit wel erg sneu voor de man met koffer nummer 3, wiens geld het eigenlijk was.
Maar mijn vraag is hoe deze mannen met deze vergissen om zullen gaan.
Gebeurt het onmogelijke en zal het koffertje teruggeven worden aan de rechtmatige winnaar ? Of zal de man zijn verlies aanvaarden en gewoon verder gaan met zijn leven ?
Of zal er een (jammer genoeg) meer normale situatie uit voortkomen, waar de rechtmatige eigenaar ergens een klacht in dient of misschien nog erger.

De rechtmatige winnaar krijgt het geld waar hij recht op heeft ook staat in het artikel. Mooi opgelost dus!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:45.