|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Dodentol van mijnramp in Rusland loopt op tot zestig
Dodentol van mijnramp in Rusland loopt op tot zestig
De dodentol van de mijnramp in Rusland van afgelopen zaterdag is intussen opgelopen tot 60. Dat melden Russische media vandaag op gezag van een woordvoerder van de lokale afdeling van het ministerie van Noodsituaties. De hulpverleners ontdekten nog acht lichamen. Dertig personen worden nog steeds vermist. Een vorige balans gewaagde nog van 52 doden en 38 vermisten. De hulpoperaties in de mijn in Kemerovo gaan vandaag voort. De bevoegde minister gaf evenwel toe dat de kans om overlevenden terug te vinden, steeds kleiner wordt. (afp/ka) 12/05/10 07u54 bron: www.hln.be Mijn mening: Ik begrijp niet dat er nog altijd mijnen zijn in de wereld of dit nu in een arm of in een rijk land is. Ze moeten ondertussen toch al wel weten dat de mijnen niet gezond zijn voor de mensen die er gaan werken en dat ze levensgevaarlijk zijn. Dit kun je wel merken in het artikel hierboven. Ik vind dat ze al de mijnen in de wereld zouden moeten sluiten om de levens van verschillende mensen niet op het spel te zetten. |