actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th December 2009, 23:36
Véronique.Segers Véronique.Segers is offline
Registered User

Taiwan begroet 4 miljoenste toerist met 12.000 dollar

za 5-11-2009
bron: nieuws.be ; buitenland

Taiwan begroet 4 miljoenste toerist met 12.000 dollar
Taiwan heeft zaterdag de 4 miljoenste buitenlandse bezoeker dit jaar begroet met een geschenk ter waarde van 12.000 dollar. Het eiland heeft er alle vertrouwen in dat volgend jaar de kaap van 4,5 miljoen gerond zal worden.

Goto Suzuyo, een 63-jarige gepensioneerde vrouw uit Japan, werd nummer vier miljoen toen ze landde op de Taoyuan International Airport nabij Taipei. De vrouw was sprakeloos toen minister van Toerisme Hsieh Wei-chun haar begroette met het nieuws. Fotografen konden zich uitleven toen vervolgens een "leeuwendans" werd uitgevoerd om haar te verwelkomen. Hsieh overhandigde Goto een betaalkaart ter waarde van 12.000 dollar, een geschenkpakket en een certificaat van het Toerisme Bureau. De minister zei dat het oorspronkelijke doel voor 2009 4,1 miljoen buitenlandse bezoekers was. "Maar we merken dat we de 4,2 miljoen nog kunnen halen, en hebben ons voor volgend jaar 4,5 miljoen toeristen tot doel gesteld", sprak hij. Het aantal toeristen in Taiwan steeg met 11,65 procent in de eerste tien maanden van dit jaar, voortgestuwd door de toestroom van vooral Chinese bezoekers, zo gaf het Toerisme Bureau nog mee.

eigen mening:

Voor de persoon in kwestie is dit natuurlijk een heel leuke zaak. Wie wil er nu geen 12.000 dollar gewoon krijgen?! Maar waar zijn ze in godsnaam mee bezig? Door de 'zoveelste bezoeker' geld te geven, is het hun bedoeling om toeristen te lokken. Om toeristen te lokken, kunnen ze ook andere manieren gebruiken. Ik ben van mening dat ze dit geld beter kunnen geven aan goede doelen om de armen in Taiwan te helpen. En mijn laatste vraag die ik mij stel is 'waar komt die 12.000 dollar vandaag?' Waarschijnlijk hebben de inwoners van Taiwan hier mooi voor kunnen bijdragen!
Met citaat antwoorden
Oud 8th December 2009, 20:52
Véronique.Segers Véronique.Segers is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Véronique.Segers
za 5-11-2009

Datum verkeerd --> moet zaterdag 5 / 12 / 2009 zijn !!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:44.