actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 28th November 2008, 22:59
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Koopjesjagers vertrappen medewerker Wal-Mart NY

Koopjesjagers vertrappen medewerker Wal-Mart NY

Een medewerker van het Amerikaanse warenhuis Wal-Mart in New York is door koopjesjagers onder de voet gelopen en overleden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. "Hij werd door 200 mensen straal genegeerd", vertelde een collega van het slachtoffer. "Ze liepen de deuren uit de scharnieren. Hij werd vertrapt en gedood waar ik bij stond. Mij liepen ze ook omver. Ik moest mensen letterlijk van mijn rug worstelen."

Naast ambulanciers door

Het dodelijke slachtoffer was een 34-jarige uitzendkracht die in het warenhuis bezig was met onderhoudswerk. De politie zei dat kort na opening van de winkel, om 5 uur, winkelpubliek "de deuren afbrak, waarbij de medewerker tegen de grond werd geslagen". Een metalen onderdeel van de deur was door het geweld gevouwen als een harmonica. Terwijl ambulancepersoneel druk bezig was met pogingen de man te redden, stroomden mensen langs de hulpverleners, nog steeds op jacht naar aanbiedingen. Bij aankomst in het ziekenhuis bleek dat het slachtoffer was overleden. Vier andere mensen in de winkel raakten gewond en een zwangere vrouw moest worden opgenomen in het ziekenhuis.

Eerste koopjesdag

De vrijdag na de nationale feestdag Thanksgiving staat in Amerika bekend als Black Friday, traditioneel de eerste dag om kerstinkopen te doen. Amerikanen gaan op die dag massaal winkelen en veel zaken hebben allerlei speciale aanbiedingen. De naam is wellicht ingegeven door de hoop van veel winkeliers om na Black Friday in het zwart te staan, in plaats van in het rood.

Blog DM, 28/11/08
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:45.