![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Man overleeft dagenlange opsluiting op wc dankzij toiletwater
Een man heeft vier dagen lang opgesloten gezeten in het toilet van een bowlingclub in Schotland nadat de deurklink was afgebroken.
Dat schrijven Britse kranten maandag. Hij overleefde door het drinken van het water in het toilet. De 55-jarige David Leggat had geen gsm bij en had de deur van het toilet te hard dicht getrokken, waardoor de deurklink was afgevallen. Hij had geen eten bij zich en moest water uit het toilet drinken om te overleven. "Ik had gelukkig wel een toilet ter beschikking", lachte de gepensioneerde professor achteraf. Een poetsvrouw die na vier dagen kwam schoonmaken in de club, hoorde de man om hulp schreeuwen en bevrijdde hem. |
|
|||
|
|||
Zo zou je door zo'n stom voorval nog sterven... Zo zie je maar, zelfs op het toilet moet je je gsm bij je hebben
![]() |
|
|||
|
|||
Raar dat niemand de man heeft gehoord.. Ik vind het eigelijk wel grappig, maar ook erg voor de man. Ikzelf zou zot worden in zo'n situatie. Het is wel vies dat hij van het water van de wc dronk, maar ik denk dat als het op overleven aankomt, je tot alles in staat bent..
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt mij verre van leuk, zo 4 dagen opgesloten zitten in een kleine ruimte. Inderdaad goed dat hij water ter beschikking had.
Wel vreemd dat niemand hem gemist heeft. Want 4 dagen is wel lang. Jammer voor hem dat hij zijn gsm niet bij had. Ik denk toch vaak als ik naar een openbaar toilet ga (vooral bij fuiven): "Ik heb mijn gsm toch zeker bij!?" Want de angst dat de deur niet meer open wil is bij mij zeer groot en dan wil ik snel iemand kunnen bereiken. Die man zal ook geen tweede keer zonder gsm naar een openbaar toilet gaan ![]() |
|
|||
|
|||
Wel wel, in een bowlingclub, daar komt toch nog volk binnen in dat toilet, je gaat toch niet zeggen dat daar niemand naar toilet moet tijden een partijtje bowlen. Dat doet me eraan denken, ik heb toch al een paar keer vriendinnen uit het kleinste kamertje moeten bevrijden, nadat ze een sms'je hadden gestuurd!! Altijd wel grappig, maar ik hoop dat ik dat niet te veel meemaak!!
![]() |
|
|||
|
|||
Dit is langs de ene kant wel erg en deze man heeft veel geluk gehad, maar langs de andere kant is dit ook wel grappig.
Om te overleven, doen mensen de zotste dingen en gezonde mensen doen alles om in leven te blijven. Ik kan mij best voorstellen dat deze man van het toiletwater dronk. Langs de andere kant vind ik het wel vies dat hij van het toiletwater dronk, maar ja we begrijpen het wel. |
|
||||
|
||||
Heel vreemd geval. Niemand blijkt de man te missen en niemand komt gedurende 4 dagen op het toilet (het zou wel kunnen dat de bowlingbaan door omstandigheden gedurende 4 dagen gesloten was maar dan nog). Wat ik zou doen moest ik opgesloten zitten op een toilet, zonder dat ik een gsm zou bijhebben, is gewoon proberen de deur open te stampen. Met het nodige geweld als het zou moeten.
Dus volgens mij is er van dit artikel toch niet zó veel waar.