actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th December 2007, 13:21
Hanne VG Hanne VG is offline
Registered User

Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

Tom Boonen heeft een nieuwe vriendin

wo 05/12/07 - Het gaat goed met Tom Boonen. De renner houdt van de rust na een druk wielerseizoen en geniet van "kleine dingen". En van een nieuwe vriendin.

De nieuwe vriendin van Boonen heet Sophie van Vliet, komt uit Nederland en is 16 jaar."Dat is jong, maar ze ziet er ouder uit en is volwassen in haar manier van denken", zegt Boonen in Het Laatste Nieuws.
Sophie is de dochter van Leo van Vliet, de organisator van de Curaçao Race.

"Het voorbije jaar was een droevige periode voor mij. Ik was ongelukkig, voelde me niet goed in mijn vel en was er kapot van dat m'n relatie stuk was."

"Ik was niet meer de Boonen van vroeger. Ik sloeg trainingen over en moest op zoek naar de mens die ik echt was."

"Nu ben ik blij dat ik weer iemand heb leren kennen bij wie ik gelukkig ben." "Kleine zaken maken me blij"Boonen zucht als hij terugdenkt aan de voorbije jaren. "Het was overleven in sneltempo, met te veel decibels en drukte. Ik heb te weinig "nee" gezegd", vertelt hij.

"Ik kreeg te veel druk op mijn schouders. Gelukkig heb ik nu geleerd om zo weinig mogelijk in de media te komen. Geen interviews of tv-shows, maar rust. Ik beslis voortaan zelf wat ik doe."

"Ik heb nog dromen, maar geen wilde plannen meer. Kleine zaken maken me blij. Geld zegt me op dit moment niks. Mijn droom is: stoppen met koersen op de geboortedag van mijn eerste kind."

Bron: http://www.sporza.be
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 13:46
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User

Ok dit is misschien wel een iets 'luchtiger' nieuwsitem maar toch iets dat mij interesseert
Deze morgen hoorde ik ook dit nieuws, Tom Boonen een nieuwe vriendin! Amai toch, en dan nog wel een Hollandse van 16 jaar! Ja weet je, niet te verwonderen dat dit de dochter is van de organisator van de Curaçao race. Maar bon, als hij gelukkig is... dat is het belangrijkste hé!
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 14:38
Sven De Pooter Sven De Pooter is offline
Registered User

Smile tommeke tommeke tommeke tom

Ik ben heel blij voor tom dat hij terug een vriendin heeft gevonden en ik hoop dat hij er heel gelukkig met wordt. Maar 16 jaar!!!!! is dit niet wat jong? Ook al mag ze er dan ouder uitzien. Wat moet tom dan doen met zen seksuele gevoelens? Want volgens de wet mag dit niet!!
maar ja ik hoop het van harte dat hij nog 2 jaar kan wachten en dat ze samen gelukkig zijn
Oud 5th December 2007, 14:51
Karen 01 Karen 01 is offline
Registered User

Te-ju seg... Das nu spijtig se...

Ja ik deel dezelfde mening als Sven en Tinne, "alst manneke maar gelukkig is"! Maar als je weet dat Tom zelf 27 jaar is en het Hollandse meisje 16 heb ik er toch wel een beetje mijn bedenkingen bij. Ok op liefde staat geen leeftijd maar valt zijn wielercarrière dan wel goed te combineren met een meisje dat nog naar school gaat?
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 15:43
BjornBlommé BjornBlommé is offline
Registered User

Ach... Ik gun mijn dorpgenoot zijn geluk. Leeftijdsverschil speelt geen rol... Zolang het maar klikt tussen 2 mensen... En geef toe "Het is een mooi meisje!"
Met citaat antwoorden
Oud 5th December 2007, 20:02
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User

Razende Tom Boonen: "Ik ben er ingeluisd"

wo 05/12/07 - Tom Boonen reageert verontwaardigd op het interview dat verschenen is in Het Laatste Nieuws. "Iedereen weet dat ik geen interviews meer geef aan die krant", zegt de toprenner.
"Enkele maanden geleden nam een journaliste contact op met mij", doet Tom Boonen zijn verhaal. "Ze vroeg of ze mij mocht interviewen voor een stuk in Humo. Ik vroeg haar expliciet of het niet voor Het Laatste Nieuws was."

"Ik praat niet meer met hen sinds ze mij en de ploeg valselijk van doping hebben beschuldigd."

"Ik kan het niet aanvaarden dat ze me er op deze manier inluizen."

"Ik heb het stuk ook nooit mogen nalezen. Dat was nochtans de afspraak", zegt Boonen. "Relatie met Sofie is nog niet ernstig"
"Ik was razend toen ik het artikel in Het Laatste Nieuws las", gaat Tom Boonen voort in de persmededeling. (PhotoNews) "Mijn affectie voor Sophie van Vliet werd voorgesteld als een ernstige relatie, maar zover is het nog zeker niet."

"Ik ben naïef geweest. Men zegt dat wij soms te achterdochtig zijn, maar je kunt niemand meer vertrouwen."

"Voortaan zal elke journalist eerst gescreend worden en verplicht worden een contract te tekenen met Celio Sport (het management van Boonen, red)."

"Ik ga het hier niet bij laten. We gaan deze zaak aankaarten bij de Hoge Raad voor de Journalistiek. De schadevergoeding maak ik over aan een goed doel."

Sporza.be
Met citaat antwoorden
Oud 10th December 2007, 13:24
Dagmar Dagmar is offline
Registered User

Ik vind het op zich wel erg voor BV's dat ze constant gevolgd worden in hun doen en laten. Ze kunnen niet van hun leven genieten zoals wij dat kunnen. Als een 'gewone' (niet-bekende) persoon een misstap zet weet hooguit gans de buurt dit maar bij BV's is half de wereld hiervan op de hoogte .
Als mijn tienerdochter met Tom Boonen zou thuis komen dan zou ik wel iets door de vingers zien maar ik zou toch wel ongerust zijn. Een tiener heeft nog een hele andere levensvisie en nog niet die levenservaring als iemand van 27.
Ik wens Tom en zijn vlam alleszins het beste toe
Met citaat antwoorden
Oud 21st December 2007, 00:00
Line_Puimège Line_Puimège is offline
Registered User

Tom Boonen heeft een nieuw lief

Toen ik dit hoorde dacht ik in mezelf: "schitterend". Ik denk echt dat Tom Boonen niet wilde dat dit ooit bekend werd en nu is het wel gebeurd, zalig! Ik vind het een beetje schraal allemaal.. Een lief van 16, komaan..Ok, als er IETS van leeftijdsverschil is, çava nog, maar dit gaat er echt over. Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..

When I'm one inch away from really hurting myself
Met citaat antwoorden
Oud 21st December 2007, 00:02
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Citaat:
Orgineel gepost door Line_Puimège
Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..

Pedofiel? Apenland? How 'bout this one?
http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=18667
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:52.