|
|
||||
|
||||
Lezen met spleetogen
Lezen met spleetogen
|
||||
|
||||
Zo in de ban van (al dan niet optische) illusies precies
Wel prachtig natuurlijk hoe ze zoiets maken... Hoe kom je daar in godsnaam op vraag ik me dan altijd af.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik zou geen goede Chinees zijn. Ik heb een kwartier op dat prentje zitten staren en ik kan het nog steeds niet lezen. Waarschijnlijk ligt het aan mij!
Wel knap bedacht (voor diegene die eraan uit kunnen ) |
|
|||
|
|||
In dat geval ben ik nen echt chinees, ik kon het onmiddellijk (15sec) lezen!
|
|||
|
|||
Ik kon de tekst lezen vanaf het ogenblik ik nog maar aan mijn linkse oog kwam. Wel grappig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha, dan zal jij niet onder groep met "bad eyes" horen waarschijnlijk :P Ik kon het ook snel lezen hoor |
|
|||
|
|||
Ik moest eerst mijn ogen houden zoals spleetogen voordat ik de tekst kon lezen, daarna kon ik het wel goed lezen.
|
|
||||
|
||||
Haha, al die mensen die zeggen: "Ik kon dat pas na een kwartier lezen".
Ik kan daar maar één ding uit besluiten: Jullie hebben "bad eyes" |