|
Bekijk Resultaten Peiling: Mag er voor jou terug een 'spel zonder grenzen' op televisie? | |||
ja: de max! Oud, maar zeker niet versleten! | 2 | 100.00% | |
neen: oud en beschimmeld, dat programma! | 0 | 0% | |
Stemmers: 2. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Geen 'Spel zonder grenzen' op VRT
Enkele weken geleden toonde de VRT interesse in een nieuwe Europese versie van het nostalgische 'Spel zonder grenzen'. Uiteindelijk werd bekend gemaakt dat de VRT de productie te duur vindt om mee te stappen in het project.
=> JAMMER !!!! Wie kent er niet het fantastische 'Spel zonder grenzen'. Het spel waarbij verschillende Europese steden het tegen elkaar opnemen in proeven met fantastische kostuums en grappige decors! (Menselijke taarten die menselijke kippen omver schuiven enzo!) => Een programma van het volk! Een programma zonder verzuring! Een programma met een positieve portie nationalisme!!! => Jij terug zin in dat goede oude 'spel zonder grenzen'?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dat de VRT groot gelijk heeft! Ze (en ook andere zenders) zouden een dergelijke beslissing eens wat meer mogen nemen. Want hoeveel geld wordt er niet gestoken in die televisie? Misschien helemaal niet erg. Toch vind ik het zelf erg vinden als je van zender naar zender kunt zappen en je bijna overal moet afvragen: 'wat is het nut of waarde van dit tv-programma?' Persoonlijk zou ik dat geld in heel wat andere noden willen bieden. Ik heb dat gevoel jammer genoeg vaak; ook al besef ik dat de programma's waarbij ik dat gevoel heb voor anderen misschien wel net veel waarde kan hebben... Laatst aangepast door Barst : 29th October 2006 om 21:34. |