|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Dagrecord maximumtemperatuur gebroken
Vrijdag is in Ukkel opnieuw het dagrecord inzake maximumtemperatuur gebroken, zo verluidde bij het KMI.
Het kwik is in Ukkel tot 26,6 graden opgelopen. Het vorige record voor 27 april was 24,8 graden en dateert uit 1946. In Kleine Brogel werd vrijdag zowat 28,5 graden genoteerd. Dit is toch niet normaal voor de tijd van het jaar! We moeten beseffen dat we hier snel iets aan moeten doen! |
|
|||
|
|||
Zaaaaaaaalig...
Koentje, ik vind het een goed artikel dat je hier plaatste op de site van Bart Staes. Jij vindt dat we dringend iets moeten doen aan de stijgende temperaturen en de daarbij horende opwarming van de aarde en ik geef je daar volkomen gelijk in, maar ik vind de temperaturen tegenwoordig gewoon zalig!
Ik weet goed genoeg dat de opwarming van de aarde een probleem is, maar het weer van tegenwoordig mag eeuwig van mij duren... Het is zalig vertoeven buiten! |
|
||||
|
||||
Bas en Koen,
Bedankt om te vermelden dat er iets moet gedaan worden aan de opwarming van de aarde, maar we wisten het ondertussen al hoor. Toch goed om de mensen er even aan te herinneren. Ik vind deze temperaturen ook zalig, maar we mogen ook de boeren niet vergeten. Deze mensen zitten met de handen in het haar en hopen dat er stilaan een einde komt aan deze droogte. Binnenkort hebben we geen groenten of fruit meer, en dan is het gedaan met lachen. (Vooral vegetariërs zullen hier niet om kunnen lachen). Het probleem van de opwarming van de aarde wordt nu wel heel duidelijk. Ik denk zelfs dat we binnenkort de lente kunnen afschaffen. We zijn dit jaar van winter plots naar zomer overgegaan, en dat is volgens mij toch niet meer normaal, hoewel ik er enorm van geniet. |