|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Wat is er op 9/11 nu echt gebeurd????
Wil je echt weten wat er 9/11 gebeurd is? Sommige zaken kloppen echt niet !!!
Wat denken jullie ervan??? Klik hier ----> EDIT <----- De video is verplaats of deleted. Spijtig, was echt wel de moeite waard... Ik probeer hem terug te vinden zo snel mogelijk !!! |
|
||||
|
||||
Op zijn zachtst gezegd bizar... weet niet goed wat ik er mee aan moet...
Is er dan niet één lichaam teruggevonden van de slachtoffers van deze American Airlinesvlucht???
|
||||
|
||||
http://www.snopes.com/rumors/pentagon.htm
Citaat:
NGC heeft een paar maanden geleden een docu uitgezonden waarin het verhaal haarfijn uit de doeken wordt gedaan. NGC kennende zal die nog wel eens een paar honderd keer worden heruitgezonden. Het was een episode in het kader van de serie 'Seconds from Disaster'. |
|
||||
|
||||
Daar begin je echt van na te denken.. Ik word er eventjes stil van..
|
||||
|
||||
Wat en fimpke.. Weet ook niet goed waarop of waaraan. Ik ga het houden bij, zo zie je maar weer...
|
||||
|
||||
Is mijn post onzichtbaar geworden ofzo?
|
||||
|
||||
Nee , maar ik weet niet goed wat geloven.. Ze blijven maar met onze voeten spelen..
|
||||
|
||||
en zo zie je maar hoeveel invloed de media heeft op deze wereld. Ze kunnen één verhaal langs de twee kanten zo geloofwaardig maken dat je niet meer weet wat te geloven en dat de meeste die dan zelf "liegen" het zelf nog gaan geloven ook! Zo kom je de waarheid nooit te weten!
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee bewust selectief selecteren van de beste info... |
|
||||
|
||||
En heeft er nu daadwerkelijk iemand de docu, waarvan melding was gemaakt op de frontpage van het forum, gezien op NGC?
|
||||
|
||||
Sluit mij aan bij de vraag van Kenny. Ik was het niet vergeten maar ik was op dat moment naar iets interessants aan het kijken - weet niet meer wat - op Canvas...
Heeft de reportage opheldering kunnen brengen over de gebeurtenissen bij het Pentagon?
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 16th December 2004 om 15:27. |
|
||||
|
||||
Ik heb gevraagd aan onze papa voor te zien of hij dat station er kon opkrijgen, maar hij is het vergeten en was dan ni meer thuis. Stom excuus maar ik ben een nul met techniek
|
|
Soortgelijke onderwerpen | ||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
"We moesten ons doodschamen..." | Barst | Cultureel-maatschappelijk | 0 | 5th July 2004 04:00 |