|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Problemen met Toledo en edumail
ik probeer al de hele tijd in te loggen op toledo maar dat gaat niet. Ik probeer ook op edumail in te loggen en ineens zonder iets te doen krijg ik de melding "u account werd geblokkeerd"
Vroeger met Blackboard heb ik nooit een probleem ondervonden.. Heeft hier nog iemand problemen mee?
|
||||
|
||||
Je bent niet de enige... Op Lunamail (op de KHK-servers) krijg ik deze foutmelding:
The page might be temporarily unavailable. Dus inderdaad
|
|||
|
|||
Nou ja... kan altijd gebeuren he. Misschien korte reset van alles? Maar dan zouden ze toch moeten verwittigen he. Of zit er weer een mot (bug) tussen het systeem?
|
|
||||
|
||||
Maarja, ineens mijn edumail geblokkeerd.. da vinnek erg straffe dinge!
|
|||
|
|||
Ja idd... bij mij ook deze melding na checken van alles...
Aanmelding mislukt. Waarschijnlijk heeft u uw gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd ingevoerd |
|
||||
|
||||
oef, toch nog mense met probleme(klinkt cru)
|
||||
|
||||
Hetzelfde hier... <zucht>
|
||||
|
||||
Me to.
Allemaal schoon en wel he, ALS HET WERKT!!!
|
|||
|
|||
Ik kan intussen nog altijd niet op edumail. Pfff... Wel frustrerend als je echt wacht op een mail van iemand
Laatst aangepast door Davy V.H. : 2nd December 2004 om 02:38. |
|
||||
|
||||
Hetzelfde gevoel: eerst iedereen verplichten om te switchen naar edumail (studenten) en Luna (docenten). En vervolgens heel de zaak een ganse avond plat zonder verwittiging... En dan durven ze de docenten nog instrueren dat ze geen mail meer zouden mogen open doen van studenten als het niet via edumail is verzonden... Santé!
'Chance' dat wij hier nog een 'open' forum hebben! (met dank aan Wouter)...
|
|||
|
|||
By the way... wat bewegende plaatjes op deze site en alles lijkt ineens interactiever he... (al kijkend naar mijn avatar en onderschrift)
|
|
||||
|
||||
En dan te weten dat dat kwijlend vrouwmens ons actuascherm de komende weken 'vollen bak' zal teisteren, gezien de hoge postfrequenties die ons "voornaam" - afgezien van zijn uitschuiver deze namiddag naar VTM - forumlid inmiddels kan voorleggen...
U zal begrijpen dat ik mij ver wil houden van dergelijke 'heidense plaatjes'... Geef mij maar terug de paus! (maar de examens zijn maar in januari)
|
|||
|
|||
Citaat:
haha goed goed... ik zal iets meer godsdienstelijk zoeken voor die plek... was maar om te testen eigenlijk... |