|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Vluchtelingen verkopen hun baby voor 5.000 euro op eBay
13/10/16
Vluchtelingen verkopen hun baby voor 5.000 euro op eBay Een wel erg apart zoekertje op eBay: een Duits meisje van slechts 40 dagen oud werd er te koop aangeboden door haar ouders. Kostprijs: 5.000 euro. De politie van het Duitse Duisburg opende een onderzoek. Bezoekers die dinsdag op zoek waren naar koopjes op veilingwebsite eBay schrokken zich rot: een Duits meisje van amper 40 dagen oud werd in de rubriek zoekertjes (in het Duits 'Kleinanzeigen') te koop aangeboden. De identiteit van het meisje is niet bekendgemaakt, maar volgens de politie zijn de verkopers vluchtelingen. De ouders van het kleine meisje worden verdacht van mensenhandel. De politie van Duisburg doorzocht gisteravond, woensdag, een appartement in de wijk Rheinhausen en arresteerde er de vader en moeder van het baby'tje. Het koppel mocht even later weliswaar beschikken: uit onderzoek blijkt immers dat ook andere familieleden op de flat van de ouders het internet hadden gebruikt. Het meisje wordt opgevangen door de staat. bron: De Morgen, http://www.demorgen.be/buitenland/v...-ebay-b759c2ec/ Eigen mening: Ik vind het echt niet kunnen dat mensen hun kinderen op zulke manier willen kwijtraken, als je niet voor je kind kan zorgen, dan zoek je toch een betere oplossing dan hem of haar te verkopen op het internet? Je kan hulp vragen aan mensen om het kind bij een andere familie te laten plaatsen bijvoorbeeld. Ik vind het ook zeer erg voor het kind, wanneer zij dit later te weten komt moet dit voor haar een zware shock zijn, waardoor ze misschien zelfs mentaal problemen zal krijgen. Voor mij is het duidelijk, deze mensen horen niet thuis in deze maatschappij, het zijn monsters. |