|
||||
|
||||
Films van de week
Ik zat te denken om hier elke week de nieuwe films die in de videotheek komen kort voor te stellen...
Wat denken jullie? Interessant en handig of just a waste of my time Let me know!
|
||||
|
||||
altijd handig go 4 it
|
|
||||
|
||||
Katleen,
Doen! Ik zal de map aanvullen met 'Films'... :-))
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 23rd November 2004 om 12:26. |
|
||||
|
||||
Goed idee!!!
Mss ook zo van die onbekende films? films zoals harry potter ofzo, daar weet iedereen wel ong van wanneer die in de videotheek liggen, maar je hebt ook onbekende films die wij nog niet kennen(daarom zijn ze ook onbekend he judith ). Mss is het interessant om zo een film te bespreken ipv een bekende?
|
||||
|
||||
tuurlijk Judith, ik ben zelf een cinefiel kijker! Ik zal er voor iedereen wat wils tussen zetten
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil dit wel doen voor nieuwe films die in de cinema uitkomen aangezien ik elke week wel minstens 1 keer probeer een film mee te pikken. Is wel een echte hobby van me... |
|
||||
|
||||
Citaat:
fantastisch!!! wauw seg, wat een info da ge ier dan tegenwoordig ni op vind!!! das een extraatje voor onze promotour hihi
|
|||
|
|||
zet da er maar op katleen! Keihandig!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wie de nieuwe film "Kassablanka" nog niet heeft gezien moet die ZEKER gaan huren! Het is een super film die in de vlaamse filmwereld nu al heel veel betekent! DIKKE AANRADER!! bron: vrtnieuws.net
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil dat dan ook zeggen dat je geïnteresseerd bent in de wat klassiekere films? Of zijn het enkel en alleen de recentere buitenlandse producties die je kunnen bekoren?
|
||||
|
||||
nee, cinefiele films zijn geen commerciële films! De meer serieuse films die vaak niet in de media komen maar wel pareltjes zijn om naar te kijken! Ik zie die heel graag, nieuwkomers zoals "the girl with the pearl earring"...
|
||||
|
||||
Ik raad ook aan om de titels van de games (indien aanwezig) hier te posten. Vermits ik op mijn kot beschik over zulk multimedia geweld (playstation2) kan het wel eens handig zijn.. als er nog vrije tijd overschiet tenminste
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal gene vette zijn denk ik. Als ik herinner bij Rewind was hun aanbod vrij beperkt. Wat naturlijk te begrijpen is in een dorp als Vorselaar waar 80% van de inwoners op pensioen is. Ze kunnen natuurlijk niet elk nieuw spel gaan aanschaffen om te verhuren he. Of bedoel je nieuwe releases in de winkel. Om te kopen dus. Daar kan ik je misschien wel mee helpen met enkele links die je in de gaten moet houden. |
|
||||
|
||||
we hebben alleen in huis wat nodig is hé van playstation.. Maar er zijn toekomstplannen, en niet alleen voor playstation
Maar daar zal ik meer over zeggen als het zover is
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat zou mss wel handig zijn want ik heb alleen papieren versies ter beschikking en dat gaat mij wel veel tijd kosten om zoiets in te geven..
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat weet ik... Ik vroeg dus of je naast cinefiele films (en dat zijn in de meeste gevallen buitenlandse (= niet-Amerikaanse) producties) ook naar klassieke films kijkt... films van de jaren '40 bijvoorbeeld, zoals Casablanca (die wel commercieel zijn, maar het predikaat Klassieker zeker waardig). De meeste mensen die ik ken, die zich cinefiel noemen, zijn mensen die filmcollecties hebben met obscure films uit Hongarije uit de jaren 60 enzo... en die mensen hebben ook meestal interesse in de klassieke Hollywood films.
|
||||
|
||||
nee, echte klassiekers bekijk ik alleen als ik er op uitkom op tv ofzo.. en dan bekijk ik nog alleen diegene waar in gedanst en gezongen wordt
Voor de rest kruipt er héél veel tijd in de nieuwe films elke week, en ik moet nog is iets doen voort school ook
|
|
Soortgelijke onderwerpen | ||||
Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Post |
Suggesties voor een andere wereld | Barst | P.A.V. | 0 | 21st November 2004 19:46 |
Tekstevaluatie voor cursus RZL in ILSO 2004-2005... | Barst | Artikels & Boeken | 2 | 9th November 2004 18:35 |