actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 9th December 2014, 00:16
Lissa V*rvoort Lissa V*rvoort is offline
Registered User

Vrouw neergekogeld in Amstelveen

Vrouw neergekogeld in Amstelveen

Een vrouw is vanavond in de Nederlandse gemeente Amstelveen, nabij Amsterdam doodgeschoten. Volgens een politiewoordvoerster zijn er kort na 19.30 uur meerdere schoten gelost aan de Beeckestijn.

Bijna een kilometer verderop, bij de kruising van de Joke Smitlaan en de Haya van Somerenlaan, vond de politie een brandende auto. De politie onderzoekt of er een verband is tussen de schietpartij en de brandende auto. Er is nog niemand aangehouden. Reanimatie kon de vrouw niet meer redden.

De politie is met veel rechercheurs in de Westwijk in Amstelveen aanwezig. Zij doen sporen- en buurtonderzoek.

Geruchten dat het slachtoffer Willem Holleeders zus Sonja Holleeder is, kloppen niet, aldus de politie en Stijn Franken, advocaat van de beruchte topcrimineel Willem Holleeder. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.

Bron: HLN http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...mstelveen.dhtml

Eigen mening: Ik vind dit maar een heel raar voorval. Tegenwoordig hoor je veel van zinloos geweld. Hopelijk vinden ze snel de dader zodat ze dit mysterieus voorval kunnen ophelderen.
Met citaat antwoorden
Oud 9th December 2014, 10:48
R*bin.Claesen R*bin.Claesen is offline
Registered User

Ik vind het vreemd dat je deze situatie als 'raar' bestempeld.. Ik zou er eerder de term vreselijk en degoutant op plakken. Ik denk persoonlijk ook dat het artikel geen relevante nieuwswaarde bevat en dat we het kunnen categoriseren onder het label 'boecht'. Je zou eventueel de waarde ervan iets omhoog kunnen trekken door er een sterke mening over te formuleren... Eén zinnetje is nooit voldoende!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:49.