|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Brits politicus speelt computerspel tijdens commissievergadering
Brits politicus speelt computerspel tijdens commissievergadering
De Britse politicus Nigel Mills zal zich de zitting van de parlementaire commissie over de pensioenhervorming vorige week nog een tijdlang herinneren. Niet om de inhoud van de vergadering, wel omdat hij gefotografeerd werd terwijl hij een computerspelletje speelde tijdens het debat. De foto prijkt op de eerste pagina van de krant The Sun. In Groot-Brittannië is Mills nu kop van Jut. Het Conservatieve parlementslid werd betrapt op het spelen van Candy Crush, een populair spel onder kinderen. “Het was een lange vergadering over pensioenhervormingen, een belangrijk thema, dat ik zeer serieus neem”, klinkt de uitleg. “Op een bepaald moment ging het over iets waarmee ik me minder bezig houd en toen heb ik twee spelletjes gespeeld”. Volgens een getuige speelde Mills echter twee uur lang. Mills heeft zich verontschuldigd en beloofde het nooit meer te doen. Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141208_01418330 Mening: Dit valt naar mijn mening gewoonweg niet goed te praten. Dat moet je op een andere job nu maar eens proberen, een spelletje spelen terwijl je verwacht word te werken. Op elke job zou je hierover aangepakt worden en zou dit niet ongestraft kunnen voorbijgaan. Echter in de politiek kan altijd net dat ietsje meer en kom je er vanaf met een simpele "sorry ik zal het nooit meer doen". Gewoonweg schandalig vind ik. Het komt dan ook niet enkel voor in Groot-Brittannië hoor, ook hier zie je geregeld tijdens een debat iemand zijn ogen sluiten of zijn gsm nemen. Ik vind het allemaal nogal cer gekomen. |
|
|||
|
|||
Wat een voorpaginanieuws! ik begrijp niet dat het land niet in rep en roer is en er geen nationale stakingen worden afgekondigd! Straks komt er waarschijnlijk nog een burgeroorlog als we niet snel iets doen!
Tot zover mijn sarcasme. Who cares dat die man zich even verveelt? Toegegeven, het is niet echt professioneel maar wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. Ik denk niet dat er veel werknemers zijn die dit nooit hebben gedaan, zijnde het nu één spelletje of enkele uren lang. Wat ik trouwens moeilijk kan geloven. De man wordt nu openlijk geviseerd en krijgt een plaats op de voorpagina van 'the Sun'. Nu, we weten allemaal wel dat dit gewoon de Story/HLN van Groot-Brittannië is dus veel belang moeten we hier niet aan hechten. Maar wat weten we ook? The Sun is de meest gelezen krant van het Verenigd Koninkrijk. De man zijn naam is voor eeuwig besmeurd omdat hij even een spelletje speelde. Waar mensen zich druk om maken. |