actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Mensenrechten
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 5th November 2014, 18:54
Jan.S*egers Jan.S*egers is offline
Registered User

Man komt ‘per ongeluk’ klaar op de trein terwijl studente naast hem zit

GENT - Een 36-jarige man die op een trein naar Gent gemasturbeerd zou hebben terwijl er een studente op de stoel naast hem zat, kijkt aan tegen een celstraf van een jaar. De man beweert in slaap te zijn gevallen. 'Ik droomde van mijn vrouw. Toen ik wakker werd zag ik dat klaargekomen was.'
De man, een Afghaan uit het Gentse, werd in maart van de trein tussen Antwerpen en Oostende geplukt, nadat een studente de conducteur had aangesproken. Toen de achttienjarige vrouw plaats wou nemen op de stoel naast de man zou hij haar achterwerk hebben aangeraakt. 'En niet eventjes, maar veel te traag om toeval te zijn', zei het parket van Gent woensdag in de rechtbank.

Daarna zou de man bovendien zijn beginnen masturberen onder zijn jas. ‘De studente zag hem onder zijn jas duidelijk masturberende bewegingen maken', zei de procureur. 'In zijn linkerhand had hij een zakdoekje vast. Ze heeft daarop de conducteur verwittigd en die heeft de politie ingeschakeld.

De man ontkent dat hij aan het masturberen was. ‘Ik was in slaap gevallen en aan het dromen van mijn vrouw’, verklaarde hij aan de politie. ‘Toen ik wakker werd, zag ik dat ik klaargekomen was in mijn broek. Ik was niet aan het masturberen, maar heb dat proberen opkuisen met een zakdoekje.’

Compleet ongeloofwaardig volgens het parket. Er werd een jaar celstraf gevorderd, eventueel met probatievoorwaarden. 'We moeten een signaal geven dat dit niet oké is', klonk het. Uitspraak over twee weken.

bron: 5 november 2014, het Nieuwsblad
http://www.nieuwsblad.be/article/de...141105_01360199

Mening: Deze man kon zich duidelijk niet inhouden. Een man zonder manieren, dit doe je gewoon niet. Maar ik vind dit toch wel bijzonder dat hiervoor een een celstraf van wel liefst 1 jaar opstaat. Dit vind ik erover. Een geldboete met welgemeende excuses zou volstaan. Je zou je kunnen afvragen waarom de studente dan blijft zitten. De studente heeft alle recht om daar te zitten, wat hij doet is pas écht fout. Ik zou ook niet zijn blijven zitten. Maar de studente koos er duidelijk voor om zich niet te laten intimideren, en dat is uiteindelijk haar goed recht. Ik vind dat de studente misschien wel wat drama creëert. Ze kon het ook opvatten als een compliment... Dit wil niet zeggen dat ik het gedrag van de man goedkeur, integendeel.
Met citaat antwoorden
Oud 5th November 2014, 18:57
v*ncent.peeters v*ncent.peeters is offline
Registered User

Volgens mij is dit absolute boecht. De titel zegt al genoeg. Hier moet je geen mening over proberen te vormen want dit is geen nieuws.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:14.