actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th November 2013, 18:25
M*RIE.MOONS1 M*RIE.MOONS1 is offline
Registered User

NMBS opnieuw zwaar gebuisd voor stiptheid.

NMBS opnieuw zwaar gebuisd voor stiptheid.

De stiptheid op het Belgische spoor is in oktober gedaald tot 80,4 procent. Ongeveer één op de vijf treinen in België reed dus met minstens zes minuten vertraging. Dat blijkt uit cijfers die spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel vandaag publiceerde.

Infrabel zelf spreekt van "een dieptepunt". Volgens de gegevens op de website van de infrastructuurbeheerder gaat het om het slechtste cijfer sinds minstens januari 2011. In september 2013 reed nog 85,3 procent van de treinen op tijd of met een vertraging van minder dan zes minuten. In oktober vorig jaar was dat 83,1 procent.

bron: Belga, De Morgen, 26/11/2013

eigen mening: Ik vind het zeer belangrijk dat het openbaar vervoer kritisch wordt beoordeelt. De uitkomst moet dan ook verspreid worden zodat iedereen zijn mening kan geven over het openbaar vervoer. Nu zijn zij verplicht om hier ook iets aan te doen. Ik zelf heb nog nooit meegemaakt dat de NMBS te laat was maar ik heb al vele verhalen gehoord waarin ze zelf een uur te laat zijn. Ik vind dat ze wel verplicht zijn om dit te verbeteren voor hun klanten want anders zorgt dit voor hun reizigers voor vele problemen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:58.