|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Meisje (7) ontdekt overspel van mama op Facebook
Een 47-jarige man heeft zijn vrouw met een hamer in elkaar geslagen, nadat hij vernam dat ze een minnaar had. Het was het 7-jarige dochtertje van het koppel dat op Facebook het overspel ontdekte. Zij vertelde alles tegen haar papa, waarop de man door het lint ging, schrijft Het Laatste Nieuws.
Het dochtertje was alleen thuis aan het tokkelen op de computer en raakte op de één of andere manier plots op het Facebookprofiel van haar mama (46). Daar zag het kind foto's die niets aan de verbeelding overlieten. Haar mama had duidelijk een minnaar. Toen haar papa, Marius, thuiskwam, vertelde het meisje hem alles. De moeder was op dat ogenblik bij haar vriend. Het bloed van de 47-jarige bouwvakker kookte. Hij wachtte zijn vrouw op toen ze 's avonds laat thuiskwam. Ze bekende en zette de computer aan, om de foto's van haar minnaar te tonen. Er ontstond een discussie en de vrouw moet gezegd hebben dat ze zou verhuizen en intrekken bij haar nieuwe vriend. Daarop haalde Marius- goed beschonken- uit met de hamer. Het slachtoffer kreeg verschillende harde klappen. "Er was overal bloed", aldus de buren. De moeder werd in zeer kritieke toestand afgevoerd. Het is nog niet duidelijk of ze nog helemaal zal herstellen. De vader is door het Brusselse gerecht aangehouden voor slagen en verwondingen. Ook het gewelddadige tafereel is het dochtertje overigens niet bespaard gebleven. Ze zou gezien hebben hoe haar papa haar mama sloeg met de hamer. "Het meisje gilde en huilde", vertelden de buren. Het waren die mensen die de politie verwittigden. De dader werd meteen in de boeien geslagen en verschijnt vrijdag voor de raadkamer. Het echtpaar is sinds 2002 getrouwd en in 2006 kregen ze hun dochtertje. Bron: De Morgen (23/10) Commentaar: Zo zie je maar dat je moet opletten met wat je op 'Facebook' plaatst. Wij als toekomstige leerkracht moeten ons hier zeker bewust van zijn. Onze toekomstige leerlingen zullen ons zeker gaan opzoeken en als we gaan solliciteren zal dit niet anders zijn... Het is allemaal goed en wel om in contact te blijven met de buitenwereld, maar let op met hetgeen je 'laat zien' aan de buitenwereld. |
|
|||
|
|||
Ik ben het eens met het feit dat facebook een gevaarlijk medium is. We moeten inderdaad oppassen met de dingen die we erop posten. Toch stel ik mij vragen of dit artikel een meerwaarde geeft aan onze kijk op actualiteit. Hoe erg deze gebeurtenis ook is, het heeft een duidelijk schokeffect en is uit op sensatie.
= boecht???? |
|
||||
|
||||
Ik laat het staan, maar idd om aan te geven dat het hier echt wel gaat om BOECHT!
|
|||
|
|||
Ik was inderdaad ook aan het twijfelen of dit al dan niet boecht was. Aangezien mijn artikel over de cipier die in de gevangenis vloog wel boecht was. Maar door mijn commentaar die ik op dit artikel geef wil ik laten blijken dat we moeten oppassen met hetgeen we op Facebook zetten.
|