actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th April 2011, 16:41
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User

De Efteling maakt kinderserie met mascotte

Mascotte Pardoes van het Nederlandse sprookjespark de Efteling krijgt behalve een eigen attractie ook een eigen televisieserie.

De kinderserie 'Pardoes de Tovernar' is de eerste fantasyserie met echte acteurs van Nederlandse bodem en is in december te zien op Nickelodeon, kondigde de Efteling dinsdag aan. De kinderzender brengt de serie hoogstwaarschijnlijk ook in andere Europese landen op de buis.

Vanaf 2012 opent de Efteling centraal in het park het Rijk der Fantasie met Pardoes in de hoofdrol. De pop Pardoes ondergaat voor de serie en de attractie een transformatie tot sprekende tovenaarsleerling.

De hoofdrol in de serie is voor het nog onbekende zeventienjarige acteur Alex Hendrickx uit Bergen op Zoom. Voor het verhaal werd Anjali Taneja gevraagd, die bekend is als de bedenker en schrijver van de door het Belgische Studio 100 gemaakte jongerenserie 'Het Huis Anubis'.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/det...DMF20110426_020

Mijn mening: Op het eerste zicht vind ik dit een gewoon boecht-artikel. Anderzijds zou ik hiermee willen aankaarten hoe men tegenwoordig uit alles munt probeert te slaan. De Efteling is een leuk park om naartoe te gaan, maar tegenwoordig swingen ook daar de prijzen de pan uit. Men wil altijd maar meer en meer en dat moet de pretparkbezoeker betalen. De forse investeringen in het park én deze nieuwe tv-reeks zullen alleen maar doorgerekend worden aan de bezoekers. Ik denk ook dat De Efteling haar idee een beetje bij Studio 100 heeft gehaald. Maar hier is het andersom: grote successen op tv boeken en daar een themapark rond bouwen. Nu komt er een tv-reeks rond een mascotte van een themapark ... ik ben benieuwd wat dat gaat geven. Als het flopt is het meteen weggegooid geld.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:57.