actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 20th April 2011, 10:44
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User

Man voert zichzelf aan krokodillen na ruzie met vriendin

Een Zuid-Afrikaanse man heeft zich wellicht van het leven beroofd door zich in een rivier vol krokodillen te begeven.

David Lubisi (40) verdween na een ruzie met zijn vriendin. De man is sindsdien vermist. Cruciaal is echter dat hij een collega verteld had van het plan om de rivier Lepelle, nabij Bushbuckbridge, in te waden, goed wetende dat het in het water stikt van de krokodillen.

De politie vermoedt dat de man zich "op een bijzonder gruwelijke en pijnlijke manier" van het leven heeft beroofd.

Bron: GVA online, 20 april 2011

Motivatie:

Liefde is iets moois, maar kan ook rare dingen met een mens doen, daar is dit voorval volgens mij een perfect voorbeeld van. Ik heb dit artikel gekozen omdat ik de laatste tijd erg geschrokken ben van de wanhoopsdaden die mensen doen als het om (verbroken) liefde gaat. De vrouw die vermist was en waarvan enkele dagen terug een dijbeen en haar hoofd gevonden is, gruwelijk gewoon. Ook dit voorval toont aan dat mensen vaak erg ver gaan als het om dit onderwerp gaat. Ik begrijp deze mensen ook volledig, als je iemand graag ziet en er wordt aan deze liefde niet beantwoord dan is het niet abnormaal dat je zoiets doet. Natuurlijk zijn er andere oplossingen, maar die ziet men soms gewoon niet meer denk ik...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:42.