actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 25th April 2011, 17:54
jorina jorina is offline
Registered User

Jaloerse man rijdt tiener aan in plaats van 'overspelige' vriendin in Zelzate

ZELZATE - Een 25-jarige man heeft zaterdag een fatale vergissing begaan. Hij wilde zijn vriendin aanrijden omdat hij dacht dat ze zonder zijn medeweten met andere mannen op stap was. Maar de jaloerse twintiger uit Lochristi maaide niet zijn vriendin, maar een voor hem onbekende tiener uit Wachtebeke van de weg.
Rond twee uur 's nachts reed de twintiger met een zware BMW tegen de rijrichting in de Grote Markt in Zelzate op. Een man en vrouw staken er het zebrapad over. De bestuurder dacht, ten onrechte, dat het om zijn vriendin en een andere man ging en reed hen aan. De man raakte bewusteloos door een klap van de motorkap. Het zeventienjarige meisje raakte gewond aan de hand.

De jaloerse chauffeur pleegde vluchtmisdrijf, maar gaf zich enkele uren later aan bij de politie, in het gezelschap van zijn moeder. Hij bleek onder invloed van alcohol. Het Gentse parket is een onderzoek gestart.

Bron: http://www.destandaard.be/artikel/d...DMF20110424_077
Eigen mening: Ik kan alleen maar zeggen: Hoe dom van die man. Hij moest in de eerste plaats al niemand aanrijden, zelfs niet mocht zijn vriendin hem toch bedriegen. Als dat zo was had hij het met haar moeten uitpraten in plaats van meteen in actie te schieten. Maar het was nog geen eens zijn vriendin. Je zou toch denken dat hij eerst zeker is, maar neen. Hij rijdt direct een onschuldige tiener aan. Ik vind dat hij zwaar bestraft mag worden. In de eerste plaats handelt hij meteen en rijdt hij iemand opzettelijk aan. Daarbovenop is hij ook nog eens een lafaard die zelfmoord pleegt. Ik hoop dat hij een grotere straf krijgt dan enkel een paar weken rijverbod en een boete want dat vind ik veel te min.
Met citaat antwoorden
Oud 26th April 2011, 12:24
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

Tegenwoordig kan je in de media van niets meer verschieten, iemand vermoorden is een alledaags ritueel aan het worden! Komt er geen dergelijk drama in het nieuws van zeven uur, dan is er iets goed fout! Dit kan eigenlijk niet meer! Natuurlijk kan volgens mijn mening in dit artikel overspel ook niet (daar ben ik grandioos tegen, op alle vlak en geen excuses), maar dat is geen reden om iemand opzettelijk dood te rijden. Onder invloed van alcohol achter het stuur kruipen om dan iemand fout aan te rijden, dat gaat helemaal te ver! Die man moet inderdaad zwaar gestraft worden, gelukkig heeft hij toch nog een beetje het besef en zelfrespect gehad om zich te gaan aangeven. Ik leef dan ook mee met de onschuldige slachtoffers, en ik hoop dat er voor het 'koppel' toch nog een oplossing uit de bus kan komen. Praten helpt soms iemand veel verder dan domme en impulsieve daden! Dat laatste is weeral eens bewezen, voor de zoveelste keer!
Met citaat antwoorden
Oud 26th April 2011, 16:44
Jelle.Adriaensen Jelle.Adriaensen is offline
Registered User

Ik ben er van overtuigd dat deze man van 25 jaar zijn hele leven spijt zal hebben van dit stomme, ongecontroleerde moment. Hij is waarschijnlijk nog maar een paar jaar aan het werken en kan nu voor heel zijn leven betalen aan de slachtoffers. Ik heb zelf een goede vriend die nu voor heel zijn leven verlamd is door een auto-ongeluk, hij werd aangereden door een dronken chauffeur. Ik hoop dat deze jongeman gaat inzien wat hij gedaan heeft en dat de gevolgen veel erger konden zijn. Hij is nu misschien zijn vriendin wel helemaal kwijt en kan dag en nacht gaan werken om te betalen. Ik hoop dat deze jongeman zijn excuses zal aanbieden aan het koppel, dat is het minste dat hij kan doen!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:03.