|
||||
|
||||
Fuzzy Logic...
|
||||
|
||||
amai...
Ik had in gedachte: Visual basic programmeertaal...
En jawel, het werd geraden :s Merkwaardig en bewonderend tegelijk!
"Helden en getal zijn woorden die niet paren, leeuwen lopen in geen benden, veel kan zo weinig zijn. Macht van getal is zo vaak waan van macht. Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed en één kan dan een leger zijn".- Cyriel Verschaeve - |
|
||||
|
||||
Ik heb het ding geklopt! Na vraag 30 kreeg ik: You won!
Ik dacht aan een condoom. 29. I guess that it is a tassel? No. 28. Can it be placed on your head? Yes. 27. Can you hold it? Yes. 26. Does it taste good fried? No. 25. Do you open and close it? No. 24. Does it come from something larger? No. 23. Does it help accomplish tasks? No. 22. Would you find it in an office? No. 21. Is it round? No. 20. I guess that it is lasagne? No. 19. Does it weigh more than a duck? No. 18. Can you find it in a church? No. 17. I guess that it is a Christmas stocking? No. 16. Is it considered valuable? No. 15. Was it used over 100 years ago? Probably. 14. Can it bend without breaking? Yes. 13. Is it pleasurable? Yes. 12. Do you hold it when you use it? No. 11. Is it multicolored? Sometimes. 10. Can you play with it? Rarely. 9. Can it be dried? No. 8. Can you use it at school? No. 7. Is it white? No. 6. Is it a synthetic material? Yes. 5. Can you buy it at a store? Yes. 4. Do most people use this daily? Doubtful. 3. Does it fold up easily? Irrelevant. 2. Is it hard? No. 1. It is classified as Other.
|
||||
|
||||
Terug ff bovenaan zetten... Was wel geestig...
|
||||
|
||||
Ik ga ni zeggen aan wat ik aan het denken was , maar het spel heeft het geraden
|
||||
|
||||
Q22. Ik veronderstel dat het een boek is?
21. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Ja. 20. Ik denk dat het een script is (tekst van een toneelstuk)? Warm. 19. Ik denk dat het een roman is? Warm. 18. Past het in iets anders? Nee. 17. Gebruik je het bij je werk? Ja. 16. Is het gemaakt van papier? Ja. 15. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Twijfelachtig. 14. Kun je er spelletjes mee spelen? Nee. 13. Kan het geluid maken? Nee. 12. Is het recht? Ja. 11. Gebruik je het dagelijks? Hangt ervan af. 10. Word je er vrolijk van? Ja. 9. Is het breekbaar? Nee. 8. Glimt het? Soms. 7. Is het aangenaam? Ja. 6. Is het van metaal? Nee. 5. Breekt het als je het laat vallen? Nee. 4. Gebruik je het op reis? Soms. 3. Is het kleiner dan een brood? Ja. 2. Is het hard? Ja. 1. Het is geclassificeerd als Anders. Gewonnen, maar wel nipt... Knap staaltje programmeerwerk, moet ik wel bekennen.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
ik heb het spel geklopt met een tapkraan
|
|
|||
|
|||
Al te evident...
Q23. Ik veronderstel dat het een pint bier is? Ja , Nee , Warm -------------------------------------------------------------------------------- 22. Zit het in een harde buitenkant? Ja. 21. Is het brandbaar? Nee. 20. Ik denk dat het tequila is? Warm. 19. Ik denk dat het wodka is? Warm. 18. Kan het worden gebruikt voor recreatie? Ja. 17. Komt het uit iets groters? Nee. 16. Zit het in een pak? Nee. 15. Smaakt het zoet? Hangt ervan af. 14. Is het klein? Nee. 13. Bevat het veel water? Ja. 12. Is het koud? Ja. 11. Kun je het in een restaurant bestellen? Ja. 10. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Nee. 9. Is het iets dat je kunt kopen? Ja. 8. Kan het worden gewassen? Nee. 7. Kun je er taken mee uitvoeren? Nee. 6. Is het groter dan een magnetron (of broodtrommel)? Nee. 5. Maakt het geluid? Nee. 4. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Nee. 3. Hou je ervan? Ja. 2. Breekt het als je het laat vallen? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Anders. |
|
||||
|
||||
Het spel is te kloppen met een perforator
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals hier al ergens vermeld ben ik geen kenner, maar een pint bier dat je niet vasthoudt wanneer je het "gebruikt" en dat niet breekt als je het laat vallen?
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Ik heb het spel ook geklopt met 'harp', 'taxi' en stamcafé (al zat hij met nachtclub en discotheek wel in de buurt)
Leuk, maar ook wel een beetje beangstigend vind ik... |
|
|||
|
|||
Leuk entertainment! Mijn eerste woord, kachel, is goed geraden. Bij mijn tweede woord, geldstuk, ben ik gewonnen!
|
|
|||
|
|||
Leuk om te doen.Ik won met het woord : wc-bril wat zeker geen moeilijk woord is om te raden.
|