|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Nu al meer dan 900 doden geteld in Brazilië
Artikel:
In het Zuid-Amerikaanse land Brazilië blijft de dodentol van de verwoestende overstromingen en aardverschuivingen van vorige maand stijgen. De autoriteiten hadden het dinsdag al over 902 sterfgevallen. Nog altijd 400 mensen staan als vermist opgegeven. 35.000 anderen werden dakloos of moesten hun woonst verlaten door de ergste natuurramp in het land ooit, die zich voordeed in de … Bron: Gazet van Antwerpen woensdag 16 februari 2011 http://www.gva.be/nieuws/buitenland...n-brazilie.aspx Motivatie: Het gebeurd volgens mij steeds meer en meer. Overal zijn er precies natuurrampen. Is dit een oorzaak van het menselijk gedrag? Of ligt het vast in de natuur dat deze dingen moeten gebeuren. Ik vind dat hier wel eens een degelijk onderzoek naar gedaan moet worden. En niet zo van de wereld is aan het opwarmen, want de zomer die we achter de rug hebben had niet al te hogen temperaturen in ons België. Ik vraag mij wel af wat er in de toekomst nog allemaal gaat gebeuren met de natuur... Laatst aangepast door verschueren.sien : 16th February 2011 om 12:22. |