|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Muziekleraar dompelt naakte meisjes onder water om ze "beter te leren ademen"
In Engeland is een muziekleraar veroordeeld voor de seksuele aanranding van ten minste negen minderjarige meisjes. Privéleraar Michael Crombie (73) dwong de meisjes zich uit te kleden en dompelde hun hoofd onder water.
Deze bizarre leermethode zou volgens de leraar de ademtechniek van de leerlingen ten goede komen en betere muzikanten van hen maken. Hij nam de meisjes mee naar z'n badkamer en schafte zich ook een aquarium aan om beter te kunnen zien hoe de meisjes hun 'ademtechniek' onder de knie kregen. Alsof dat nog niet volstond, filmde Crombie de naakte meisjes terwijl ze zich uitkleedden en naakt in zijn bad lagen. Ook raakte hij de meisjes aan en kuste hij hen. De politie vond ten huize van de leraar acht videobanden met de onfrisse taferelen. http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...en-ademen.dhtml Mijn mening: Ik ben ook niet echt een voorstander voor de traditionele manier van het aanleren van een instrument, maar dit gaat zelfs mijn petje te boven! Nooit is het in mij opgekomen om bij blaas instrumenten “ademhaling technieken “ aan te leren door studenten halvelings NAAKT te laten verdrinken in een bad of aquarium. Het kan werken daar spreek ik mijn eigen niet over uit ( zou het zelf eens moeten proberen) maar gewoon deze methode gebruiken om je eigen vieze perverse seksuele driften te stillen is zielig! Ik hoop dat dit muziekleraren niet in een slecht daglicht gaat brengen! |