actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 11th October 2010, 14:55
Kristof.Vermeiren Kristof.Vermeiren is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Kristof.Vermeiren
Belg heeft 154 vrienden op internet en is 14u/week online

Belg heeft 154 vrienden op internet en is 14u/week online

Belgen hebben gemiddeld 154 vrienden op het internet. De gemiddelde Belg spendeert wekelijks 14 uur online. Een en ander blijkt uit een grootschalig onderzoek, waarbij 50.000 internetgebruikers in 46 verschillende landen ondervraagd werden.

Japanners (29) en Chinezen (68) hebben het minste digitale vrienden, Maleisiërs (233), Brazilianen (231) en Noren (217) hebben er het meeste. Belgen (154) hebben meer digitale vrienden dan Nederlanders (115).

8,1 miljoen mensen in ons land heeft toegang tot het internet, een penetratiegraad van 77,8%. De gemiddelde gebruiker is 42 jaar oud.

In ons land wordt e-mailen de belangrijkste online-activiteit beschouwd (53% van de ondervraagden), voor het uitpluizen van sociale netwerkpagina's (20%).

Bron: www.gva.be

Mijn mening:
Ik schrok het meeste van het feit dat de gemiddelde gebruiker 42 jaar is. Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd veel lager lag. Uit het aantal digitale vrienden kunnen we concluderen dat er steeds meer internetgebruikers zich inschrijven op sociale netwerksites. Uit de cijfers blijkt ook dat wij 'domme Belgen' meer digitale vrienden hebben dan de '(over)sociale Hollanders', wie had dat gedacht!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:33.