|
|||
|
|||
Het nest zonder eieren
Bij een zwanenfokkerij in Dorset, in het Verenigd Koninkrijk, zal er in één nest geen spoor van eieren te bekennen zijn. En dat heeft alles te maken met de geaardheid van de zwanen die op het nest passen.
Volgens manager John Houston gaat het niet om een primeur. "Sinds we met de zwanenfokkerij begonnen zijn, hebben we het nog maar één keer meegemaakt dat er een homoseksueel zwanenkoppel een eigen nest maakt." In de fokkerij verblijven ruim 1.000 vogels, maar de twee homoseksuele zwanen hebben alleen oog voor elkaar. "Ze zijn al een koppel sinds 2002 en jaar na jaar bouwen ze een nest waarin uiteraard geen eieren te vinden zijn" aldus de woordvoerder van de fokkerij. Ondanks hun geaardheid vertoont het koppel alle verschijnselen van een heterosekueel paar. Zo maken ze elk seizoen een nest en gaan ze dan zitten alsof ze eieren leggen en uitbroeden. De redactie: do 15/04/2010 - 08:49 ------------------------------------------------------- Voor alle sceptici ... of zijn deze beestjes ook ziek in hun hoofd, door een duivel bezeten, ... |
|
||||
|
||||
Een vaak gehoord argument van homo-haters is dat het tegennatuurlijk is. Dit argument halen ze uit het feit dat homoseksualiteit volgens hen in de dierenwereld niet voorkomt. Dit artikel bewijst het tegendeel.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Misschien niet rechtstreeks reactie op het artikel, maar ik heb eens een reportage gezien over pinguins, waarbij ook 'homokoppels' gevormd werden. Er is dus voldoende bewijs uit de dierenwereld dat homoseksualiteit niet tegennatuurlijk is.
|
|
|||
|
|||
Het nest zonder eieren
Eigenlijk vind ik dit wel wat ontroerend. Liefde kan toch mooi zijn...
Dit is ook nogmaals het bewijs dat homoseksualiteit NIET onnatuurlijk is. Dat er in de wereld nog zoveel homohaat is snap ik niet. Laat mensen toch gelukkig zijn met een partner die ze zelf kiezen, ook al is dat iemand van hetzelfde geslacht. |