actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 10th May 2010, 19:40
Ian.Sourdeau's Avatar
Ian.Sourdeau Ian.Sourdeau is offline
Live Strong Fight Hard

88 miljoen euro voor herstel Vlaamse wegen

88 Miljoen euro voor herstel Vlaamse wegen

11:17 De kostprijs voor het herstellen van de schade aan de Vlaamse gewest- en autosnelwegen door het extreme winterweer wordt geraamd op 88,4 miljoen euro.
Link met video : http://www.gva.be/nieuws/binnenland...amse-wegen.aspx

Eigen mening
Ik wilde dit even ook meedelen, erop wijzen wat de schade is van deze winter.
De prijs hiervan is enorm. En dan te denken dat België geld wil geven aan Griekenland. Laat ze eerst hier alles eens oplossen.
Maar het komt ook mede doordat de wegen hier al in zo'n slechte staat zijn dat het enkel verergerde deze winter.

Bron : GVA

Semper Fidelis
Met citaat antwoorden
Oud 11th May 2010, 11:12
Maarten Theuniszen Maarten Theuniszen is offline
Registered User

Zolang ze met 'herstel' maar niet bedoelen dat ze de gaten in de wegen weer zo gaan opvullen met teer dat er na een week weer uit is. Dat is weggegooid geld.
Telkens als er zo'n gat (of gaten) is dan moet direct dat stuk weg helemaal vervangen worden en niet met zo'n beetje teer 'gerepareerd' worden. Anders blijf je gewoon bezig.
Met citaat antwoorden
Oud 14th May 2010, 09:26
TimDriesen TimDriesen is offline
Registered User

Het is niet zo dat de wegen in ons land al goed waren voor de winter, ik ken wegen genoeg in mijn buurt waarvan ik goed kan begrijpen dat er mensen zich op doodrijden. Om het dan nog spannender te maken zorgen ze nog voor een bomenrij waarop je je helemaal te pletter kan rijden. en wat bedoelen ze ook met repareren? Nog maar eens gaatjes gaan vullen en dergelijk tandartsen werk haalt ook niet veel meer uit. Het zou beter zijn dat ze eens geld gaven aan volledig nieuwe wegen zoals dat vaak in Nederland het geval is i.p.v. een snelheidslimiet van 50 te moeten opleggen door de slechte staat van de wegen.
Met citaat antwoorden
Oud 14th May 2010, 11:59
valerie caers valerie caers is offline
Registered User

Ik denk dat je niet mag kankeren op Griekenland. Okee ze hebben fouten gemaakt, en zware ook! Maar als we het land nu niet helpen, gaan we samen met hen de diepenrik in en ik denk dat dit nog erger is!
De aanleg van wegen is zeer belangrijk. Ik ben dan ook tegen het opvullen van gaten! Dit is uitstellen van executie, je kan beter direct de problemen grondig aanpakken. Het geld dat hiervoor nodig is, zal zeker lonen!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:47.