|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Skinheads krassen tekst op buik zwangere vrouw
In het Zwitserse Zürich hebben skinheads een Braziliaanse vrouw aangevallen. Ze bekrasten de buik van de zwangere vrouw, die een miskraam kreeg.
De 26-jarige Paula Oliviera, die in Zwitserland woont, was op weg naar huis toen ze door drie skinheads belaagd werd. Volgens de Braziliaanse media ging het om een racistische aanval. Eén van de daders zou een tatoeage van een hakenkruis op zijn voorhoofd hebben. Celso Amorim, de Braziliaanse minister van Buitenlandse Zaken, zegt dat de zaak uit respect voor het slachtoffer en haar familie grondig onderzocht moet worden. Bekijk een videoreportage op de website van De Telegraaf. Bron: www.gva.be |
|
|||
|
|||
Ik schrok toch wel toen ik dit bericht las.
Ik snap niet dat je iemand zoiets kan aandoen. Een zwangere vrouw is nog kwetsbaarder als anders. Ik denk dat het niet verwonderlijk is dat de vrouw een miskraam kreeg. Hopelijk is dit een eenmalige gebeurtenis. |
|
|||
|
|||
Hopelijk is dit inderdaad een éénmalige gebeurtenis!
Ziek zijn zo'n mensen! Dit gaat niet meer over keuzes maken, eigen mening, maar over zieke mensen! Ik vraag me echt af hoe dat je met drie samen kunt beslissen om zo'n daad uit te voeren! Ik begrijp niet dat je iemand zo kan haten, omdat hij een andere huidskleur heeft! |