![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
"Liever twee weken geen seks dan geen internet"
"Liever twee weken geen seks dan geen internet"
In de Verenigde Staten is een onderzoek uitgevoerd naar de (on)misbaarheid van internet. Uit de resultaten blijkt dat mensen zeer gehecht zijn aan internet. Zo beweert 46% van de vrouwen dat ze liever twee weken geen seks heeft dan geen internet. Bij de mannen ligt dat percentage iets lager: 30% heeft liever internet dan seks. Daarnaast kregen de ondervraagden vijf dingen voorgeschoteld waarvan ze moesten aangeven hoe belangrijk ze zijn in hun leven. Op de eerste plaats kwam dus, met een overduidelijke meerderheid, internet (65%). Daarna volgt een abonnement op een sportclub, op de derde plaats staat shoppen. Op restaurant gaan scoort nog net iets beter dan kabeltelevisie. Maar voor internet zouden de meeste mensen dus even hun seksleven op pauze zetten. (adv) De Morgen: 17/12/08 17u37 Kritiek: Ik vond dit wel een grappig artikeltje. Zo zie je maar wat voor een impact de media op de mensen heeft. Natuurlijk ben ik het niet volledig eens met het onderzoek... Er zullen alicht mensen zijn die 'dol' zijn op seks, maar er zijn ook mensen die iets minder (of zelfs niet) graag seks hebben... Daardoor kunnen de resultaten misschien een verkeerd beeld geven, aangezien de mensen die niet graag seks hebben, gemakkelijker zullen aanduiden dat het internet belangrijker is. Ik zou de totale groep verdelen in subgroepjes, o.b.v. 'graag - minder graag - niet graag seks' hebben. En dan nagaan hoeveel mensen internet boven seks verkiezen... Als het percentage in de groep 'graag seks' nog steeds hoog ligt, dan ga ik mij vragen stellen... (Langs de andere kant: op het internet is er ook 'vanalles' (lees: seks) te beleven) |
|
||||
|
||||
50% van de Amerikanen leidt aan obesitas. Combineer dit met het heersende schoonheidsideaal. Nuff' said.
![]()
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
En reken daar nog eens bij (stel
![]() ![]()