actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15th December 2008, 19:01
Gerinckx Lieselotte Gerinckx Lieselotte is offline
Registered User

Overleden vrouw komt weer tot leven in doodskist

Overleden vrouw komt weer tot leven in doodskist

In China is een vrouw die dood verklaard was opnieuw tot leven gekomen in haar doodskist. De vrouw was zogezegd gestorven aan longkanker en lag 21 uur in een kist te wachten op haar begrafenis.

De echtgenoot van de vrouw en haar familie namen een laatste keer
afscheid toen ze luid gebonk uit de kist hoorden. Iedereen was geschokt om de vrouw opnieuw levend te zien.

Volgens de dokters is deze vergissing te wijten aan de verregaande vorm van longkanker. Daardoor leek het alsof de vrouw overleden was. (adv)
Hln15/12/08 16u03

Mening:
De vrouw moet toch doodsangsten uitgestaan hebben. Voor de familie moet het eveneens een zware schok geweest zijn. Als je net afscheid hebt genomen van een persoon. En dan later tot de consultatie moet komen dat de persoon niet overleden is. Ik vind het allemaal maar zéér luguber.
Met citaat antwoorden
Oud 15th December 2008, 22:16
Anne Van den Bosch Anne Van den Bosch is offline
Registered User

Wat hebben die Chinezen toch vandaag? Pijlen door een oog, doden die tot leven komen...

Een luguber verhaal, daar ben ik het mee eens! En inderdaad, het zal een hele schok geweest zijn, voor de vrouw, maar ook voor de familie.
Het is in elk geval een raar soort longkanker, als je het mij vraagt. Dat je hart het begeeft door een vorm van 'hartkanker' of 'bloedkanker' ofzo, daar zou ik in kunnen komen, maar dat je als dood wordt beschouwd bij longkanker, vind ik eigenaardig.
Erg voor de familie, dat ze onnodig afscheid hebben moeten nemen. Het is een zware stap, om afscheid van iemand te nemen. De mensen zullen wel blij zijn dat de vrouw 'terug levend' is, maar hoe lang zal dit duren? De vrouw heeft immers een ernstige vorm van longkanker, zo blijkt. Daarom vind ik het dubbel erg voor haar medemensen, zij zullen immers weldra opnieuw afscheid moeten nemen.
Met citaat antwoorden
Oud 15th December 2008, 22:59
Bram Jacobs Bram Jacobs is offline
Registered User

In het verleden is dit nog gebeurt!!

Het is wel mogelijk om zulke vergissingen te maken, er zijn genoeg voorbeelden bekend van kisten die men na zoveel jaar terug opgraaft en ontdekt dat er aan de binnenkant nagel krabben staan. Dit wijst er dus op dat wanneer de persoon overleden verklaart is toch nog kan leven en dus sterft in zijn/haar kist.
Tegenwoordig wordt deze fout minder gemaakt maar zoals we hier kunnen zien, kan het nog steeds gebeuren.
De vrouw heeft wel geluk gehad dat ze ‘weer tot leven kwam’ toen ze nog niet begraven was, zo heeft ze natuurlijk een kans om iets langer te leven want waarschijnlijk is de longkanker zo ver gevorderd dat ze maar een paar maanden maar te leven heeft.
Maar voor haar familie is het natuurlijk wel tof om haar nog even bij hen te hebben zodat ze nog wat beter afscheid kunnen nemen.
Moest het mij gebeuren, ik zou niet weten hoe ik moet reageren. Ik denk dat ik zou heel ontzet zou reageren en dan gelukkig zou zijn want ze is nog niet dood.
Met citaat antwoorden
Oud 17th December 2008, 19:46
daphne.nauwelaerts daphne.nauwelaerts is offline
Registered User

De vrouw heeft inderdaad geluk gehad dat ze nog niet was begraven. Voor de familie moet het wel raar zijn. Je neemt afscheid en tracht het te verwerken maar dan blijkt dat ze nog leeft. Als ze dan "terug" sterft moeten ze het allemaal weer meemaken. Volgens mij heeft de familie een moeilijk te plaatsen gevoel.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:16.