|
Bekijk Resultaten Peiling: Moe(s)t Lizin opstappen? | |||
Neen, ... | 2 | 20.00% | |
Ja, ... | 8 | 80.00% | |
Stemmers: 10. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Moe(s)t Lizin opstappen?
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 18th March 2005 om 17:48. |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat er iets fout is met die link, enkel admins die er op kunnen klikken ofzo (editpost)? Want ik krijg dit bericht:
Kenny, Je bent verbannen van het forum. Standaard duurt een ban 48 uur.
|
||||
|
||||
Hmm, zal direct eens checken... Vindt het daarbij ook nogal overdreven dat dit programma direct zo'n straffe taal uitkraamt...
PS (en goed om te weten): Tot nog toe is er hier nog geen kat geweest die zelfs nog maar tijdelijk gebannen is geworden van het forum (vind dat eigenlijk wel bijzonder positief na negen maanden )
|
||||
|
||||
Ge ziet, wij zijn brave studentjes hé
|
||||
|
||||
Citaat:
Was trouwens maar een flauwe ban, ik kon namelijk nog altijd posten. :-) 9 maanden zonder ban is niet alleen bijzonder positief, maak de vergelijking met elk ander forum en dan zit je zelfs met een unieke situatie.
|
||||
|
||||
Iets te snel victorie gekraaid... Dus bij dezen droevig nieuws : eerste poster er af moeten zwieren, zie hieronder de reden waarom... M.i. heeft dit niets maar dan ook niets van doen met de redenen waarom dit Forum ooit het levenslicht heeft gezien, vandaar ook de nogal 'radicale' remedie...
Hi guys. First time poster long time reader. Just wanted to say "Hi" On a side note my Hubby is REAL excited about this new IPO stock GRDX. They just started trading this one like 2 days ago. It's already almost doubled in just 2 days! My Husband is really excited about this stock. Say's it could make us some really BIG money. You guys should check it out. Just spreading the wealth Go to otcbb.com and check symbol : GRDX you will see how big the growth is Let me know what you guys think
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 20th March 2005 om 03:49. |