![]() |
|
||||
|
||||
evolutietheorie VS schepping
Ik weet niet of hier iemand geintresseert is of zich bezighoud met de evolutietheorie (Darwin enz...) maar hierover gaat een ongelooflijk interessante discussie op www.wetenschapsforum.nl --> biologie
Er is daar iemand (Ruben) die de schepping (bijbel, genesis, zondvloed, ark van noah enz ) probeert te "bewijzen" en verdedigen, en ik moet zeggen hij doet dit verdomd overtuigend. Ik begon al bijna zelf te geloven in heel dat bijbel-gedoe (niet denigrerend bedoelt). Echt de moeite om te lezen (allez tot p4 ofzo want dan stoppen de meest interessant posters er ineens mee) de wetenschap Vs geloof. PS: wist niet het juist subforumpje om dit op te posten...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |