|
|||
|
|||
Aanrader !!!
Voor wie geen Canal+ heeft. Maar wel Telenet Klant is... surf dan snel hier heen http://www.telenet.be/nl/portaal/pctv/
Hier kan je een aantal programma's steeds herbekijken via de kabel. Zoals het programma 'In de bioscoop' van Canal+. Je hebt er ook nog een deel anderen hoor... bekijk hetzelf maar... je hoeft enkel je telenet klantennummer en paswoord in te voeren. Kan je vinden op je Gele doods die je bij je installatie hebt meegekregen. Klantennummer staat ook op je factuur... Enjoy!!! Deze week is het een filmbespreking van o.a. National Treasure (aanrader !!) en Alexander (nog niet gezien maar ben wel beneiuwd eigenlijk na het lezen van vele negatieve kritieken)... |
|
||||
|
||||
Citaat:
damn, zalk is naar de kotmadam moeten gaan! Citaat:
kvond alexander goed! af en toe wel wa te langdradige vechtscènes waark ni graag naar kijk, maar kheb uiteindelijk toch wel weer wat bijgeleerd(wat voor mij buiten ontspanning toch wel een doel is alsk dieje film gaan zien: ben een ramp in gesch en op die manier kank toch al een paar figuren uiteen houden door die films laat er nog wa komen van al die karels en filipsen ) of het allemaal historisch waar is: kzou het ni weten!
|
||||
|
||||
Citaat:
En de mensen die geen Telenet hebben maar het moeten stellen met den achterlijken ADSL van belgacom? is er mss een nobele telenetgebruiker die zo nobel zou willen zijn om zijn paswoord en klantennummer ff op de lijn te zetten ? Ik zal er geen misbruik van maken beloofd...
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Citaat:
ADSheL is dan misschien achterlijk, maar Telenest is dat evenzeer. Er bestaan simpelweg geen goeie ISP's in België.
|
||||
|
||||
Citaat:
*klap*klap*klap* moest er nu bij telenet geen maandelijkse limiet zijn voor down en upstream, ok, dan zou ik de gelukkigste isp-klant zijn, maar zoals het nu is, worth a rolleyes kan hier niet eens een server installeren, want na 3 dagen zit ik al aan de limiet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Yes sucks big time... je kan misschien ook satteliet verbinding aanvragen??? Kost niet echt zoveel hoor... WEL dus... |
|
||||
|
||||
lol 'k denk niet dat'k er met mijn wekelijkse pree ga komen
maar satelliet is traag hoor, geef mij maar een lekkere glasvezel-kabel |