actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th February 2022, 09:26
bijlinda's Avatar
bijlinda bijlinda is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Hasselt
Posts: 1,719
Smile Kus

Kus

Dalilla Hermans


Ergens in 1999 kuste ik voor het eerst een jongen. Het gebeurde in tropisch zwemparadijs De Tongelreep en het moment was zorgvuldig voorbereid door mijn beste vriendin en mezelf. Zij dobberde een beetje verderop, onopvallend gaf ze mij het teken om ervoor te gaan. De jongen in kwestie wist vast wat er komen zou, het was al zeker twee maanden ‘aan’. Alles verliep volgens het script. Er waren nauwelijks andere mensen in het water, en we waren net buiten het zicht van mijn moeder, die zoals meestal chauffeur en chaperonne was. Alleen de muziek die door de boxen schalde, verpestte de romantiek. In plaats van een boysband-ballade, speelde ‘Deeper underground’ van Jamiroquai, een donker nummer op de soundtrack van Godzilla. Desondanks tuitte ik, met bonzend hart en dichtgeperste ogen, vastberaden mijn lippen.

Ik weet niet hoe het nu gaat met die toen 13-jarige knul, en ook niet wat er van Jamiroquai geworden is. Ik kan me amper herinneren hoe die 13-jarige versie van mezelf de dagen doorzwom. Maar nog steeds ben ik dankbaar dat mijn vroegste herinnering aan romantiek zo uitgekiend was. Dat ik er controle over had, en de herinnering alleen een chloorgeur en pubergiechels opwekt. Was dat iedereen maar gegund, zucht ik telkens als ik weer lees over geschonden onschuld en verwrongen intimiteit.


DS, 04-02-2022 (Dalilla Hermans)
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:52.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.