actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Als we maar kunnen lachen...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 4th June 2006, 11:23
Jelle thijs Jelle thijs is offline
Registered User

Vrouw trouwt met slang

Vrouw trouwt met slang

Een vrouw die verliefd geworden is op een slang is woensdag in Orissa, een staat in het oosten van India, met het reptiel in het huwelijk getreden. De trouwpartij vond plaats in Bhubaneshwar, de hoofdstad van Orissa, en werd bijgewoond door een kleine tweeduizend toeschouwers. Zij geloven dat het verbond tussen de vrouw en de slang hun dorp geluk zal brengen.

De 30-jarige Bimbala Das werd met de slang in de echt verbonden door een hindoepriester in een plechtigheid die een uur duurde. Omdat de bruidegom niet aanwezig was, werd een koperen replica van het dier naast de bruid gezet. "Vermits slangen niet kunnen praten, communiceren wij op een bijzondere manier. Telkens als ik melk neerzet naast de mierenheuvel waar de cobra woont, komt de slang naar buiten om te drinken", zei Das. De bruid voegde er nog aan toe dat het dier haar nog nooit had aangevallen. De dorpelingen waren in de wolken toen Das haar liefde voor de slang verkondigde. Ook de familie van Das was gelukkig met haar keuze en heeft een hut gebouwd naast de mierenheuvel, zodat het pasgetrouwde paar kan samenwonen.

Huwelijken tussen mensen en dieren zijn niet ongewoon in India.

Bron: Belga
Met citaat antwoorden
Oud 4th June 2006, 15:22
Kevin De Roover Kevin De Roover is offline
Registered User

Ach ja, je snapt die indiërs toch helemaal niet, er zijn 40.000.000 vrouwen tekort, en mannen te veel, de mannen verkommeren, drinken, gokken, worden depressief omdat ze geen vrouw vinden. De weinige vrouwen die er zijn dan of wel voor de rijke mannen of zoals in dit geval een slang, snappen wie snappen kan. Maar ja we hebben pas nog gehoord dat ware liefde niet bestaat, dus wie weet en komt ze nog terug op haar keuze. Maar als het een vechtscheiding wordt dan vrees ik dat de vrouw in dit geval het onderspit zal delven.
Oud 4th June 2006, 20:14
Britt Schellens Britt Schellens is offline
Registered User

De ware liefde bestaat niet? Is dat een eigen mening of heb je daar argumenten voor, Kevin ?

Nu ja, trouwen met een slang... het is eens iets anders! Daarom het cliché 'zolang als ze maar gelukkig zijn...'
Met citaat antwoorden
Oud 4th June 2006, 22:49
Registered User

1 ding is zeker as ze met een paar vriendinnen gaan stoefen over de lengte, deze vrouw moet niet onderdoen!
Met citaat antwoorden
Oud 5th June 2006, 12:42
Britt Schellens Britt Schellens is offline
Registered User

Inderdaad: dat was ook een mopje vorige week ergens op studio Brussel: 'Naar het schijnt was het om de lengte te doen...'
Met citaat antwoorden
Oud 5th June 2006, 12:52
Registered User

Ni gehoord, luister niet naar studio Brussel
Met citaat antwoorden
Oud 5th June 2006, 15:06
Kevin De Roover Kevin De Roover is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Britt Schellens
De ware liefde bestaat niet? Is dat een eigen mening of heb je daar argumenten voor, Kevin ?

Nu ja, trouwen met een slang... het is eens iets anders! Daarom het cliché 'zolang als ze maar gelukkig zijn...'

Britt, volgens de ene of de andere professor die in de week op ter zake is geweest (zie mijn post) bestaat de ware liefde niet. Vandaar dat ik dit zo zei omdat ik zo kon stoefen met het feit dat ik die ter zake aflevering heb gezien. Ik hoop en dit is wel mijn eigen mening dat de ware liefde wel bestaat en dat ik ze binnenkort tegenkom.
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Aan
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:43.