|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Relatie tussen Trump en running mate Pence staat op springen
BRON
De Morgen TITEL Relatie tussen Trump en running mate Pence staat op springen LINK http://www.demorgen.be/buitenland/-...ingen-b326cbf2/ EIGEN MENING Ik kan begrijpen dat de relatie tussen de twee niet goed meer is na de campagne die momenteel al redelijk weelderig is geweest. Desondanks vind ik het wel vreemd dat de doorslaggevende rede waardoor de relatie op de klippen aan het lopen is, seksualiteit is. Pence neemt afstand van Trump omdat deze in een geluidsopname praat over het feit dat hij vrouwen kan krijgen omdat hij beroemd is. Dit vind ik persoonlijke een banale rede om je te distantiëren als running mate. Ik vind het erger dat, zoals vernoemd in het artikel, Trump publiekelijk de aanpak van Pence tegenspreekt. Dat lijkt mij erger dan een uitspraak over seksualiteit. In het artikel staat dan wel vernoemd dat Trump en Pence de stelling over de breuk zou willen ontkrachten maar dat lijkt mij een zwakke poging om commotie rond Trump te verminderen zodat de presidentskandidaat voor de Republieklijnen niet negatief in het nieuws komt. |