|
||||
|
||||
De meest memorabele uitspraken
De meest memorabele uitspraken
Oneliners kunnen een tegenstander in een debat kraken en elk foutje kan fataal zijn. Een overzicht van enkele van de meest memorabele uitspraken in het eerste debat tussen Clinton en Trump. Dit is een man die vrouwen varkens, vervelend en honden heeft genoemd, iemand die heeft gezegd dat een zwangerschap een ongemak is voor werkgevers, die heeft gezegd dat vrouwen geen gelijk loon verdienen behalve als ze even goed werken als mannen.' Hillary Clinton Democratische Partij Ik denk dat mijn sterkste troef veruit mijn temperament is. Ik heb een winnaarsmentaliteit. Donald Trump Republikeinse Partij Whew, OK! Hillary Clinton reageert op Trumps uiteenzetting over zijn temperament. Democratische Partij Misschien is hij niet zo rijk als hij doet uitschijnen. Hij verbergt iets. Bij wie staat hij in schulden? Hillary Clinton Democratische Partij Hillary heeft ervaring, maar het is slechte ervaring. Donald Trump Republikeinse Partij In stedelijke centra leven Afro-Amerikanen, hispanics in een hel omdat het zo gevaarlijk is. Als je op straat wandelt, word je neergeschoten. Donald Trump Republikeinse Partij Ik denk dat Donald me juist kritiek gaf omdat ik mij op dit debat heb voorbereid. En ja, dat heb ik gedaan. En weet je waar ik nog op voorbereid ben? Om president te zijn. En dat is een goede zaak. Hillary Clinton Democratische Partij Ik ging iets heel grofs zeggen tegen Hillary, haar familie, maar ik zei tegen mezelf: "Dat kan ik gewoon niet maken. Dat kan ik gewoon niet doen. Het is niet vriendelijk". Donald Trump na het debat aan CNN Republikeinse Partij Wel, Donald. Ik weet dat je in je eigen wereld leeft. Hillary Clinton Democratische Partij Minister Clinton wil een aantal woorden niet gebruiken: law and order Donald Trump Republikeinse Partij Hij heeft een lange staat van dienst in racistisch gedrag Hillary Clinton Democratische Partij Blog DS, 27-09-2016