|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Geen explosieven gevonden in verdachte koffer Rooseveltplaats
ANTWERPEN 2060 - Op het kruispunt van de Van Stralenstraat met de Franklin Rooseveltplaats in Antwerps was een verdachte koffer gevonden. De politie stelde een perimeter in en de ontmijningsdienst DOVO was ter plaatse om het pakket te onderzoeken. Het onderzoek is afgerond en het betreft geen explosief.
Het koffertje bevond zich naast een vuilbak. De politie stelde een veiligheidsperimeter in en DOVO was ter plaatse. Zij onderzochten het verdachte pakket en kwam tot het besluit dat er geen explosief gevonden is en er geen gevaar is voor de omgeving. Bron: sare, bap; 17/11/2015; http://www.gva.be/cnt/dmf20151117_0...n-naast-vuilbak Eigen mening: Ik had toch wel een beetje schrik van de bommelding, omdat het zo in de directe omgeving is voor mij. Ik vind het goed dat ze de ontmijningsdienst DOVO hebben ingeschakeld en een perimeter, want je kan nu beter het zekere voor het onzeker nemen. Deze periode met de aanslagen in Parijs en al het gedoe er rond is helemaal niet leuk, voor niemand niet. Ik ben op dit moment ook een beetje bang voor het terrorisme en er zullen nog wel veel meer mensen zijn die dit heel angstig vinden. Ik voel me al wel wat beter en veiliger dat de veiligheidsdiensten en de politie alles serieus nemen en dit niet als een grap beziet, ook dat ze snel ter plekken waren om het probleem op te lossen stelde mij al meer gerust. |