actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 2nd May 2015, 00:16
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User

Thuis zelf echo nemen is mogelijk

Thuis zelf echo nemen is mogelijk
Er is een nieuwe technologie voor vrouwen die een vruchtbaarheidsbehandeling volgen: die kunnen nu ook zelf thuis zien of het het juiste moment is om vruchtbare eicellen te laten wegnemen. Ze moeten dan een vaginale echo maken met een speciale scanner, die stuurt de echo door naar de dokter en die kan vanop afstand zien of de eicellen rijp zijn.

bekijk het filmpje op: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...-mogelijk.dhtml

Bron: Het Laatste Nieuws

Mening: Ik ben onder de indruk van wat de wetenschap allemaal kan. Ik vind deze methode een goed begin. Ik bedoel dat dit waarschijnlijk een eerste stap is in een verdere ontwikkeling van hulpmiddelen bij de zwangerschap. Ik denk wel niet dat elke zwangere vrouw deze technologie gaat gebruiken. Er is er het prijskaartje (400 Euro per cyclus), dit is zeer veel en niet elke zwangere vrouw heeft de middelen om dit aan te schaffen. Het wordt ook niet terugbetaald. Ik moet wel zeggen dat voor mensen die een ivf-behandeling moeten ondergaan (veel naar het ziekenhuis moeten gaan) deze technologie een groot hulpmiddel kan zijn. Echter door de hoge kost gaat deze technologie volgens mij niet overvloedig gebruikt worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:21.