actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 1st December 2013, 14:06
M*thias Vermeiren M*thias Vermeiren is offline
Registered User

Artsen zonder Grenzen toont gevolgen van aids

Artsen Zonder Grenzen behandelt ongeveer 280.000 aidspatiënten in 21 landen. De organisatie wil op wereldaidsdag dan ook tonen wat ze dagelijks mee geconfronteerd wordt.
Op de site 'See what we see' zijn een aantal korte en 1 langere documentaire gepubliceerd uit zes landen.

'Onze teams zien dat de aidsepidemie nog steeds grote ravage aanricht en hoewel niet zo duidelijk als een tyfoon, eist deze crisis jaarlijks veel meer slachtoffers', klinkt het in een toelichting. 'Daarom willen we aan de mensen tonen wat we zien op het terrein.'

Mening:
Aids is een virus die het afweersysteem afzwakt. Dit virus kan je op verschillende manieren ontvangen maar de bekendste is via seksueel contact. Ik vind dat er vanuit de regering, school of andere instellingen nog te weinig wordt rond gewerkt. Als de school of regering al vroeg duidelijk maakt wat de consequenties zijn van onveilig vrijen zouden veel meer mensen hier een les uittrekken. Ik zelf kan maar 2 seksuele voorlichtingen herinneren vanuit de school. Dit kan meer vind ik, hoe mee je de jeugd met de consequenties confronteer hoe meer dat ze maatregelen nemen.

bron:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131201_004
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:33.