|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Razende man walst buurt plat met bulldozer
Razende man walst buurt plat met bulldozer
Een dolgedraaide man richtte een spoor van vernielingen aan in zijn wijk in de Amerikaanse stad Port Angeles. Met een gestolen bulldozer heeft hij vijf huizen zwaar beschadigd, een auto volledig vernield, een elektriciteitsmast gesloopt en enkele schuurtjes tegen de vlakte gewerkt. Naar verluidt ging Barry Alan Swegle helemaal door het lint door een lang aanslepende burenruzie. De 51-jarige Amerikaan was zo boos op zijn buurman Dan Davis dat hij met de bulldozer diens huis beschadigde. Maar daar bleef het dus niet bij. Ook vier andere huizen, enkele schuurtjes, een garage, een wagen en een elektriciteitspaal moesten eraan geloven. Eén woning raakte onherstelbaar beschadigd. Getuigen zeggen dat de buurt er na de actie van Swegle uitzag als een oorlogsgebied. Duizenden mensen kwamen zonder stroom te zitten en een autosnelweg moest tijdelijk worden afgesloten. Er zijn geen gewonden gevallen. De meeste mensen uit de buurt hebben inmiddels weer stroom. Barry Alan Swegle is aangehouden. Bron: The Sun, Sky News , Door: Karen Van Eyken 11/05/13 - 19u17 Commentaar: De laatste tijd vind ik dat het opvalt dat mensen ruzies niet op een normale manier kunnen uitpraten. Ze lossen het vaak op een andere manier op (meestal een verkeerde), bijvoorbeeld: met geweld. Ook hier zien we dat de persoon in kwestie agressief wordt en best overdreven. Hij vernielt huizen, auto's,.. van mensen, zorgt ervoor dat heel veel mensen geen stroom hebben, ... Het is toch erg dat mensen dit niet op een volwassen manier kunnen oplossen. En dit gebeurt ook in ons land: bijvoorbeeld tijdens een verkeersruzie neemt een man een bosmaaier en valt de andere persoon in kwestie aan. Het gevolg hiervan is dat het been van het slachtoffer geamputeerd moet worden. Ik vraag me af waar dit allemaal heen zal gaan...? |