![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Benzine wordt weer iets duurder
Benzine wordt weer iets duurder
wo 14/11/2012 - 14:19 Donderdag gaat de prijs van benzine opnieuw wat omhoog. Dat meldt de federale overheidsdienst economie. De prijsstijging is een gevolg van de hogere noteringen op de internationale oliemarkten. Wie superbenzine 95 tankt, betaalt vanaf morgen maximaal 1,666 euro/liter (+1,8 cent). Wie superbenzine 98 tankt, betaalt maximaal 1,704 euro/liter (+1,9 cent). Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/e...Benzine_duurder Mening: Het is ongelooflijk hoe duur alles begint de worden. Is het de diesel niet, dan is het de benzine. Is het de brandstof niet, dan is het de prijs van het brood. Echt alle prijzen blijven maar stijgen. Maar de lonen van de mens gaan echter niet omhoog. Ik vind die prijsstijgingen echt absurd. Binnenkort betaal je 2 euro per liter, dat is toch ongelooflijk veel? Ik kan het allemaal niet echt begrijpen. Ik heb geen inkomen, maar ouderen die werken, merken dit volgens mij toch wel heel hard in hun portemonnee? Ik leef op het geld van mijn ouders, maar volgens mij is het voor hen ook steeds moeilijker en moeilijker om eens iets "speciaals" te kopen aangezien het overgebleven budget telkens verkleint. |