actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 30th April 2012, 14:24
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User

Unhappy Twee meisjes verkracht op Linkeroever

Een dertiger heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag twee jonge meisjes verkracht op Linkeroever. Ze kwamen terug van de Bloesemfeesten in Zwijndrecht, en gingen iets na 3u te voet naar huis. De twee vriendinnen wonen op Linkeroever.
Het drama begon op de terugweg op de brug van Zwijndrecht toen een bestuurder stopte. Hij stelde voor dat ze in de wagen zouden stappen. Hij probeerde hen eerst te overhalen, maar de twee vriendinnen, vijftien en zestien jaar jong, gingen daar niet op in. Daarop haalde de bestuurder een wapen boven en onder dwang moesten de twee meisjes plaatsnemen op de achterbank. Daarna reed hij naar een afgelegen plaats naast de spoorweg aan de Katwilgweg, waar hij zijn slachtoffers verkrachtte. Na de feiten gaf hij hun kleren terug. Hun gsm en handtas had hij afgenomen. De twee slachtoffers liepen voor hun leven tot ze andere jongeren tegenkwamen die politie en hulpdiensten alarmeerden.

De politie neemt de zaak zeer ernstig en er loopt een onderzoek naar de dader. Die is nog spoorloos.

Bron: www.gva.be

Mening: Als ik zo'n artikels lees krijg ik telkens weer kippenvel. Deze twee meisjes zijn op een paar minuten getekend voor de rest van hun leven. Ik kan me gewoonweg niet inbeelden hoe je zo'n daad kan verrichten! Wat gaat er in je om? Wat is het doel van deze daad? Denkt de dader ook wel eens aan de gevolgen voor hun slachtoffers?
Dit zijn vragen waarop ik na dit artikel graag beantwoord zou hebben. Wat is er gebeurd met 'Heb je naaste lief', 'Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden'?? Dit zijn dingen die iedereen terug moet naleven, begin bij jezelf en de wereld zou er veel beter uitzien...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:20.