actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 19th May 2011, 13:32
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User

“Bin Laden was spermadonor in Zwolle.”

“Bin Laden was spermadonor in Zwolle.”
‘Wie is mijn vader?’ krijgt verrassende slotaflevering

Meer van Cornelis Tjakke

De redactie van het RTL-programma ‘Wie is mijn vader?’ deed deze week een opmerkelijke ontdekking. De beruchte terroristenleider Osama bin Laden heeft begin jaren ‘80 meerdere keren zaad gedoneerd aan de spermabank van Zwolle. Er lopen mogelijke tientallen kinderen van Bin Laden in Nederland rond.
“Bij het onderzoek naar de vader van Aukje liepen aanvankelijk alle sporen dood”, zegt Irene Moors, presentatrice van het programma waarin donorkinderen op zoek gaan naar hun familie. “Maar toen twee weken geleden het nieuws van Bin Laden naar buiten kwam, vielen de puzzelstukjes op hun plek. Een oud-medewerker van de zaadkliniek herkende de man nadat zijn portret op alle voorpagina’s stond.”
“Het was wel even schrikken”, zegt Aukje (30), een stevige vrouw met donker, krullend haar. “Je hoort natuurlijk niet iedere dag dat je vader de meest gezochte terrorist ter wereld is. Aan de andere kant maakt het ook wel veel duidelijk. Ik had altijd een onverklaarbare hekel aan Amerikanen, als er één in de buurt kwam gingen al mijn haren direct recht overeind staan. Het is prettig om te weten waar dat stukje van mezelf vandaan komt. Ik had hier graag een keer met mijn vader over over gesproken.”
Volgens Irene Moors is het een persoonlijk drama dat Aukje’s vader dood is. “Stel je voor dat we Osama bin Laden in de studio konden krijgen voor een ontmoeting, dat had waarschijnlijk het televisiemoment van het jaar opgeleverd. Voor Aukje is het natuurlijk ook heel vervelend. Iemand die altijd al een vaderfiguur heeft gemist, krijgt te horen wie haar vader is, door de liquidatie van haar vader. Drá-má.”
Aukje is ondanks haar verlies wel blij met het programma: “Je wilt toch weten wie je eigenlijk bent. Osama schijnt ook veel bezig te zijn geweest met identiteit enzo. Ik vind het nu vooral leuk om te weten dat ik minstens twintig half-broers en zussen heb en superveel ooms en tantes. Ik ben benieuwd hoe Irene die allemaal voor me op gaat sporen.”

Bron : http://www.speld.nl/2011/05/19/“bin...or-in-zwolle-”/

Toch even een geinigheidje om met jullie te delen
Oud 19th May 2011, 20:18
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

1 april is toch al gepasseerd hé, niet?

Citaat:
Een oud-medewerker van de zaadkliniek herkende de man nadat zijn portret op alle voorpagina’s stond

Is dat de enige bron waarop ze hun besluit baseren?

Citaat:
Ik had altijd een onverklaarbare hekel aan Amerikanen, als er één in de buurt kwam gingen al mijn haren direct recht overeind staan. Het is prettig om te weten waar dat stukje van mezelf vandaan komt. Ik had hier graag een keer met mijn vader over over gesproken.

Dit is dan weer hilarisch Je moet het maar verzinnen.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:54.