![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Jaloerse vader (47) castreet 58-jarige 'schoonzoon'
Een 47-jarige Duitse vader heeft zijn 58-jarige 'schoonzoon' gecastreerd omdat hij het niet eens was met de relatie van hem en zijn 17-jarige dochter.
Op de eerste procesdag gaf de man de feiten toe. Met een mes heeft hij de testikels van zijn 'rivaal' afgesneden. Dat melden de Duitse media. Politie De vader wilde een einde aan de verhouding maken door zijn 'schoonzoon' van zijn mannelijkheid te beroven. Nadat hij met een scalpel de testikels van de man had afgesneden, sommeerde de vader zijn vrouw de hulpdiensten te bellen omdat de man hevig bloedde. Tijdens de daad was de 47-jarige man onder invloed van medicijnen en alcohol. Voordat de vader zijn schoonzoon aanviel is hij nog naar de politie gestapt, om zo een einde aan de relatie van zijn dochter met de oudere man te maken. Daar werd hem echter verteld dat het grote leeftijdsverschil niet strafbaar is, zolang er geen sprake is van misbruik. "Ik voelde me in de steek gelaten", zei de aanklager vandaag daarover. Ware liefde Zijn dochter verklaarde in de rechtbank dat er sprake was van 'ware liefde'. "Hij heeft zijn vrouw en kinderen na 36 jaar verlaten voor mij. Hij is verstoten door zijn familie door onze relatie. Onze liefde was zo sterk", getuigde ze. Haar minnaar, die de castratie overleefde, eist nu 150.000 euro smartengeld. Vrijdag is de volgende zitting. Bron: Gazet van Antwerpen Mening: OKEE. We leven in het jaar 2011 maar dit gaat er toch wel een beetje over. Ik kan begrijpen dat je als vader door het lint gaat als je hoort dat je 17-jarige dochter een relatie heeft met een 58-jarige man (hier wil ik mij trouwens het liefst geen voorstellingen bij maken) maar ik denk dat de man toch beter had moeten nadenken over de gevolgen van zijn daden. Grote kans dat hij er nu voor de gevangenis in kan. Ten tweede: waar zit het verstand van dat kind. Ja, op leeftijd staat geen grens, maar 17 en 58 is wel een beetje extreem he. Een man die zijn vrouw en kinderen verlaat voor een kind dat waarschijnlijk nog jonger is dan zijn eigen kinderen. Waar zit zo iemand zijn verstand. En ten derde stel ik mij nog een laatste vraag. Kan er nog een groter boecht artikel zijn ;-) Laatst aangepast door EvelienE : 31st March 2011 om 12:22. |
|
|||
|
|||
De reactie van de vader is er inderdaad wel over en het is ook stom van de dochter dat zij een relatie aangaat met een 58-jarige man. Je kon wel verwachten dat er ongelukken konden gebeuren.
Desondanks is dit geen maatschappelijk relevant thema en hoort niet op deze site thuis. Er gebeuren dagelijks zulke toestanden in de wereld. Als je deze allemaal gaat posten, dan verliest deze site echt zijn waarde. Het is inderdaad moeilijk om 'goede' artikels te posten maar er zijn heus wel betere artikels dan deze hoor! Gelieve dus in het vervolg nog iets harder te zoeken naar een beter artikel. |