actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 19th October 2010, 20:37
axel.vangompel axel.vangompel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: mol
Posts: 27
Bin Laden woont comfortabel en beschermd in Pakistan

18/10 Osama Bin Laden woont niet in een grot, maar woont in relatief comfortabele omstandigheden in het noordwesten van Pakistan. De topman van het terroristische netwerk al-Qaida wordt daar beschermd door de plaatselijke bevolking en door enkele leden van de Pakistaanse inlichtingendiensten.

Dat heeft een hoge functionaris van de NAVO aan de nieuwszender CNN gezegd. Ook de tweede man van al-Qaida, Ayman al-Zawahiri, zou zich volgens die bron in dezelfde buurt schuil houden.

"Niemand van al-Qaida woont in een grot", zei de anonieme NAVO-bron die niets loste over de oorsprong van deze informatie. De schuilplaats van de topterrorist zou zich situeren het bergachtige Chitral tegen de Chinese grens en Kurram Valley dicht bij het Afghaanse Tora Bora. Dat was één van de bolwerken van de taliban tijdens de Amerikaanse invasie in 2001.

Pakistan heeft altijd ontkend dat het leden van de terroristische organisatie zou beschermen. De officiële versie van de Amerikanen luidt dat er al enkele jaren geen sporen meer zijn van bin Laden noch van Zawahiri.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/buitenland...n-pakistan.aspx

Mijn mening: Volgens mij is dit weer een gerucht dat geen steek houdt, net zoals toen men zei dat Bin Laden was omgekomen tijdens een raketaanval. Zowel Pakistan als de VSA ontkennen van iets te weten en het gerucht komt van een anonieme NAVO-bron. Ik zou dus niet te veel belang hechten aan dit gerucht hoewel dit weer maar weer eens het nieuws haalt.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th December 2010, 20:03
Laleh Daria Laleh Daria is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2010
Locatie: Turnhout
Posts: 14
Angry Wat is de waarheid?

Of de geruchten waar zijn, weet ik niet. Maar ik vind het spijtig dat we totaal niets weten over wat er gaande is tussen politici. Wij krijgen allerlei nieuws te horen van verschillende kanalen, maar wat is nu de waarheid? We weten ook niet waarom terrorisme bestaat. Terrorisme laten schuilen achter bepaalde fundamentalistische godsdiensten, doet misschien mensen voorlopig zwijgen.
Waar is het begonnen en wie zijn de echte schuldigen. Dat weten we natuurlijk niet. Maar het is zeker dat de onschuldige mensen omkomen door terrorisme.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 9th December 2010, 00:47
kaat.vennekens kaat.vennekens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Kasterlee
Posts: 71
Ik kan er ook wel inkomen dat dit een gerucht zou zijn.
Ze willen een beetje media-aandacht en proberen dit via deze weg. Volgens mij zijn er maar enkelen op heel de wereld die de schuilplaats van Osama Bin Laden kennen. En zij zullen wel zo slim zijn om deze niet te verklappen aan iemand, en zeker niet aan de pers.
Dat er onschuldige mensen omgekomen zijn door terrorisme, is helaas wel de waarheid. En dat er nog vele zullen komen is een feit.
Wie de echte schuldige is, weet ik niet.
Wanneer het begonnen is? Heel lang geleden. Toen deden de mensen al verschillende dingen, gevaarlijke dingen om hun standpunt duidelijk te maken.
Maar ik blijf er bij dat er geen belang gehecht moet worden aan dit gerucht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.