|
Bekijk Resultaten Peiling: Beleidssuggesties Rondetafels Interculturaliteit hervorming wettelijke feestdagen | |||
moeten effectief van kracht worden | 2 | 10.00% | |
zijn gewoonweg geen goed voorstel | 10 | 50.00% | |
ik heb nog wel bedenkingen, nl.... | 8 | 40.00% | |
Stemmers: 20. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
||||
|
||||
Beleidssuggesties Rondetafels Interculturaliteit
Opstart poll op basis van: http://actualiteit.org/forums/showt...56287#post56287
... met dank aan de twee dames! Citaat:
Citaat:
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB Laatst aangepast door Barst : 8th November 2010 om 22:26. |
|
|||
|
|||
Wat is een feestdag? Op zich vind ik het geen probleem dat de feestdagen aangepast gaan worden. Het is logisch dat een niet christelijke niet zoveel belang hecht aan een christelijke feestdag en omgekeerd ook. Daarom twee verlofdagen invoeren ahv uw geloof of cultuur. Op het eerste zicht een goede oplossing maar wat als je niet gelooft?
Vervolgens stel ik me dan ook de vraag hoe men deze feestdagen in de scholen gaat aanpakken. Men kan niet voor iedere leerling een aparte feestdag gaan invoeren want dan gaan er bepaalde leerlingen op bepaalde dagen niet aanwezig zijn en andere wel. Voor mij mogen de feestdagen aangepast worden maar moet er in verband met de schoolregeling wel een vaste manier worden gezocht zonder deze twee "losse" dagen. |